Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsaille 9vuoden tauon jälkeen..jännittää!

Lähettäjä: Mummusennu 
Päivämäärä:   9.6.26 03:31:30

Mikä lie kuudenkympin villitys jatkuu mutta ilmottauduin kokeilutunnille ja vielä toisellekin tai ratsastuksen opettaja laittoi minut Täti D ryhmään. Ratsastanut olen vimeksi 9vuotta sitten ja kaikki kamppeetkin hävittänyt. Housut on kylläkin vanhat ne mahtui vihdoin päälle mutta kypärä ja ratsikengät kiiltää uutuuttaan. Nykyään on vissiin suotavaa että jakkaralta noustaan satulaan joten minun ei tarvitse maasta käsin koittaa jalkaa korkeuksiin :-D Vertaistukea ja tsemppiä tartteis koska tuntuu että eka kertaa hevosen selkään .-D

Re: Ratsaille 9vuoden tauon jälkeen..jännittää!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.6.26 07:27:15

Minun anoppi meni kuusikymppisenä alkeiskurssille. Tosin ei jatkanut sen jälkeen ratsastusta, kun ei tykännyt hevosen hoidosta. Olisi halunnut pelkästään ratsastaa :D

Jakkaralta nykyään mennään selkään joka tallilla, sitä ei tarvitse pelätä. Itse en aina meinaa päästä edes jakkaralta selkään.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   9.6.26 15:02:24

Mahtavaa, ei muuta kuin paluu hyvän harrastuksen pariin takaisin vain. :)

Jakkaralta noustaan selkään. Mikäli tuntisi on nyt lauantaina, on kyseisellä tallilla aina avustaja auttamassa selkäännousussa, tuo sinulle jakkaran ja painaa jalustimesta. ;)

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   9.6.26 15:14:28

Hienoa paluu ratsaille!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.6.26 15:28:33

Sieltä se sisäinen heppatyttö taas iskee :) Ilo saada sinut takaisin harrastuksen piiriin!

Lähettäjä: Mummusennu 
Päivämäärä:   9.6.26 18:27:18

Kiitos kannustuksesta ja menihän se yömyöhään kun vanhoja heppakuvia piti katella ja aika tunnemyrsky kun vihdoinkin takaisin tallille ja vielä ratsaillekkin! On ollu niin ikävä hevostelua että ihan sieluun sattuu ja pitäny parit ilonkyyneleetkin tirauttaa :-D Rokotettahan tähän hulluuteen ole keksitty mutta onneksi on oireenmukainen hoito olemassa :-D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.