Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuntosalin etiketti

Lähettäjä: djaa 
Päivämäärä:   8.6.26 20:34:40

Tiedän sen, ettei salilla saa varata laitteita tai jäädä huilimaan laitteelle, jos joku muu jonottaa kyseiselle laitteelle.

Mutta jos jollain on selkeästi huono olo ja jää siksi istuskelemaan laitteelle, kun ei vain pysty nousemaan, niin onko silti ihan aiheellista mennä huutamaan ja haistattelemaan ja käskeä painumaan v:ttuun siitä kun muutkin haluaa päästä punttaamaan?

Olin tänään salilla ja joku nainen istuskeli laitteella, ja siihen meni joku mies sanomaan, että täällä haluaa muutkin päästä treenaamaan. Olin kauempana niin ihan kaikkea en nähnyt tai kuullut. Mies huusi, että "mene nyt silti v:ttuun" ja "ei siihen silti tarvi jäädä istumaan s44tana". Menin sitten katsomaan, että mistä on kyse. Nainen oli kalpea, vähän sekava. Hän sanoi jotain ettei jaksa nousta ja tuntui, että on ihan pihalla. Yritin kysellä hänen nimeään ja onko jotain sairauksia, kuten diabetes tai epilepsia. Mies huutaa että ettekö te nyt voi mennä molemmat v:ttuun siitä.

Autoin naisen pois laitteelta ja soitin lanssin. Naisella todettiin flimmeri ja vietiin sairaalaan.

Onko tuosta aiheellista tehdä ilmoitus? Oliko mieheltä ihan aiheellista huutaa ja käskeä painumaan v:ttuun kun nainen varailee laitetta ja hän halusi päästä treenaamaan?

Kyseessä aika pieni sali, jossa ei ole kymmeniä samanlaisia laitteita, vaan useita laitteita on vain se yksi. En ole montaa kertaa salilla käynyt niin ihan kaikkea en tiedä.

Re: Kuntosalin etiketti

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   8.6.26 20:40:59

Jos kyseessä pieni sali ja tunnistit huutajan, niin voisi olla ihan aiheellista ottaa omistajiin/pitäjiin yhteyttä, keskustelun paikka.

Mutta, joillakin ei-niin-terveillä ihmisillä on vain tarve huutaa/purkaa omaa pahaa oloaan *huoh* törmännyt tällaisiin ihmisiin hevospiireissä...

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   8.6.26 20:45:24

Porttikielto tuommoiselle öykkärille. Lakiin kuuluu sitäpaitsi auttamisvelvollisuus.

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   8.6.26 21:04:58

Kerro ihmeessä salin omistajalle/asiakaspalveluun tapahtumasta. Kerro aikataulu ja kuvaile mies, he saattavat tunnistaa ja varmaan näkevät kuka käyttänyt avainta/sovellusta tms ja näkevät ketä salilla on ollut siihen aikaan ja voivat näin puuttua asiaan.

Epäasiallisesta käytöksestä on aina syytä ilmoittaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.6.26 21:13:38

Ilmoitus asiattomasta käytöksestä ja siitä, että se kohdistui sairaskohtauksen saaneeseen. Ja vielä lisäksi, että tyyppi ei tehnyt mitään auttaaakseen.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   8.6.26 21:23:07

Totta kai teet ilmoituksen moisesta öykkäristä asiakaspalveluun. Johan tuo tekee yritykselle todella huonoa, kun kohta kukaan ei halua tulla treenaamaan, jos siellä tollanen tyyppi on!

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   8.6.26 23:18:48

Ei ole aihetta huutaa tuollaisessa tilanteessa, millainen kysymys tuo edes on?

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   8.6.26 23:21:56

Olipahan aivan todella törkeetä käytöstä. Koskaan ei tuollaisessa tilanteessa aleta raivoomaan, vaan autetaan. Onneksi sinä olit paikalla ja ymmärsit auttaa. Ehdottomasti tuosta pitää sanoa salin henkilökunnalle, koska tuollainen käytös vaikuttaa salin maineeseen myös.

Lähettäjä: djaa 
Päivämäärä:   9.6.26 00:56:42

En minä heistä kumpaakaan tunne. En ole käynyt tuolla salilla kuin kerran aiemmin. Mutta salilla on kuulemma kameravalvonta niin salin omistajat voisivat saada selville kuka se huutaja on.

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   9.6.26 01:41:01

Olen käynyt salilla vuosikausia. Kyllä minä istun sarjojen välit 1-2 minuuttia itse laitteessa, enkä poistu siitä sen takia että jos mahdollisesti joku haluaisi käyttää samaa laitetta. Ihan turha siitä on pomppia toistuvasti pois. Meidän salilla pitää myös desinfioida laitteet käytön jälkeen. Ei kukaan ehdi tekemään minun välissä omia sarjojaan sekä desinfioida joka välissä kahvoja. Ihan turhaa touhua tällainen. Itse en sitten kyllä selaa mitään puhelinta useita minuutteja laitteissa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.6.26 07:34:39

Kerro tuosta hullusta salin omistajalle.

Meillä on salilla kova kuri. Ei saa syödä, ei saa somettaa. Laitteet pitää putsata. Laitteissa ei saa istuskella ja somettaa sarjojen välillä mitään kymmentä minuuttia. Siellä käy vanhempaa ja nuorempaa porukkaa ja avuliasta myös. Salin omistaja pyörii usein paikalla niin sekin toki auttaa, ettei ole öykkäröintiä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.