Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saakohan kirpparilta mitään myyntiä?

Lähettäjä: Hups 
Päivämäärä:   8.6.26 19:58:03

Minulla on lojunut monta kassillista pieneksi jääneitä lasten vaatteita. Vein ne kirpparille, mutta kun alkoi katsomaan vaatteita kirkkaassa valossa niin ihan älyttömästi tavaraa lähti kotiin roskiin. Monissa vähälle käytölle jääneissä vaatteissa oli pieni tahra tai reikä jossain mitä en ollut kotona huomannut. Jotain sain pöytäänkin, mutta aika paljon saa myydä, kun hinnat on pääasiassa 0,5-2€. Takkeja laitoin 5€ hintaan eli niistä saa vähän enemmän jos menevät kaupaksi. Mutta pöytävuokrakin oli 35€/ 6 päivää.

En oikein ole ollut edellisnä vuosina kirppareilla kävijä, kun tuntuu etten sieltä mitään löydä ja menevät niin aikaisin kiinni ettei oikein ehdi töiden jälkeen. Vietin noin tunnin hinnoittelemassa ja sinä aikana paikalla kävi yksi asiakas eli eipä taida kirpparit olla enää suosiossa.

Sattuiko minulle vain huono hetki olla kirpparilla vai onko niissä oikeasti näin hiljaista nykyään? Tämäkin kirppari on keskikokoisen kaupungin keskustassa eli ei mitenkääån syrjäinen sijainniltaan.

Alkoi jo kaduttaa, että olisiko pitänyt vain nakata vaatteet roskiin, kun nyt en tiedä jäänkö miinukselle tässä myynti yrityksessä. Joukossa oli paljon ihan käyttämättömiäkin vaatteita niin siksi ajattelin, että parempi kierrättää kuin heittää menemään.

Re: Saakohan kirpparilta mitään myyntiä?

Lähettäjä: *'* 
Päivämäärä:   8.6.26 20:53:15

Yritä löytää kaapeista muutakin sinne pöytään, sisustustavarat esimerkiksi tekee kauppansa ihan hyvin. Lastenvaatteet tekee kyllä ihan hyvin kauppansa.

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   9.6.26 01:22:49

Jos ei halua ansaita (ja on niin paljon hyvää tavaraa että on jotain mahdollisuutta siihen) niin fiksuinta on antaa pakettina fb kautta. Siinä menee sellaisetkin joissa on se yksittäinen pikkureikä tai tahra mutta kuitenkin edelleen ihan käyttökunnossa.

Kirpparilla liikkuu mikään huonosti ihan juurikin niisy syistä jotka itsekin tuohon luettelit

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.6.26 08:19:36

Olen töissä kirppiksellä ja sanotaanko näin, että asiakkaat tienaa hyvin eri summia, toinen saa juuri ja juuri pöytävuokran verran ja toiset tienaa jopa yli tonnin. Riippuu siis tavarasta, mitä on myynnissä ja onko hinta sopiva. Myös kirppis vaikuttaa, meillä käy paljon porukkaa, joten tavara myös liikkuu.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   9.6.26 08:48:16

Paljon yhden vaatteen hinta pitäisi olla jotta saa viikon pöytävuokran 63 takaisin ja kenties voittoa?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   9.6.26 08:52:54

,: 63.01€.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   9.6.26 09:03:28

Jos puhutaan lastenvaatteista. En juuri siksi vie kirppikselle koska pöytävuokra on niin posketon. Jokub25-30 e olisi ok viikko. Mutta ei lähemmäs 70 e.
Ymmärtääkö kirppis yrittäjät ettei 0.5 e:n vaatehinnoilla saa asiakas mitään?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.6.26 09:26:55

Mä roudaan konttiin lastenvaatteita. Siisteimmät menee veljien pienemmille jatkoon, siitä astetta kakkoslaatuisemmat konttiin. Ja jos vaatteessa on räikeä tahra joka ei pesussa lähde tai reikä, ne menee vaatekierrätykseen. Meillä suvussa on tapana antaa pieneksi jääneet lastenvaatteet suvun seuraavalle ilmaiseksi.

Lähettäjä: merituuli 
Päivämäärä:   9.6.26 09:46:26

Mä oon kahdesti tässä kymmenen vuoden aikana laputellut kirpparille vaatteita ja tavaraa. Ekalla kerralla jäin pienesti voitolle ja toisella sain maksaa lopun pöytämaksusta kirpparille. (alle euron maksoin vielä)

Eli omalla kohdalla ei ainakaan enää ole motia yrittää. Ennemmin myyn vintedissä. Sieltä tuote kohtaa paremmin ostajan ja tulee ihan mukavasti rahaa ja saa kaappeja tyhjäksi. Vintedissä toki rasittavaa kyselijät, ja onhan se vaiva kuvailla ja merkkailla tuotteen tietoja lomakkeelle.

Lähettäjä: joko 
Päivämäärä:   9.6.26 10:23:22

Mä oon kerran vienyt lastenvaatteita kirppikselle. Oli joku tarjous ja pöytävuokra oli vain n. 25€?

Myin paljon perus siistiä vaatetta, (Lindex, Hm, Kapphal jne) 1-5€/kpl. Taisin saada n. 200€ käteen sen pöytävuokran jälkeen. Mukana oli myös leluja ja joitain hoitotarvikkeita jonkin verran.

Lähettäjä: joko 
Päivämäärä:   9.6.26 10:33:20

Ja ostajana käyn kyllä kirpparilla ja nykyään ei kyllä tartu mukaan juuri mitään. Todella nyppyisistä/likaisista/kuluneista vaatteista pyydetään monta euroa.
Kerran oli ihana huppari lapselle mutta paljastui nyppyiseksi HM huppariksi ja hintapyyntö 12 euroa??! Ihmisiltä puuttuu kyllä todellisuudentaju kun hinnoittelee omia tuotteitaan.

Paljon on myös rikkinäisiä housuja myynnissä, eli ostajana pitää olla niiden kanssa erityisen tarkkana.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.6.26 11:16:13

Pistäppä myös Vintediin. Moni kirppistelijä siirtynyt sinne kokonaan. Riippuu kans kirppiksestä. Jossain on maine missä on hyvät paikat löytää aikuisten vaatteita ja toisissa missä on maine että löytää hyvät lastenvaatteet jne ja suositusten kautta eksyy sitten ostajakuntaakin enemmän aina tiettyihin oman tarpeen mukaan.

Lähettäjä: kld 
Päivämäärä:   9.6.26 20:33:08

Kirppispöydät on niin kalliita, että aika hintavaa tavaraa saa olla, jos haluaa siitä jotain hyötyäkin. Minä en ole koskaan ottanut pöytää vaan myynyt vain netissä tai pihakirppiksellä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.