Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele android-puhelinta

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.6.26 21:53:17

Nykyisessä oneplussassa alkaa akku olla jo tiensä päässä eikä päivityksiäkään enää tule. op 13 olisi valintani mutta niitä ei oikein saa enää mistään. 15 olisi myös vaihtoehto mutta vertailujen mukaan siinä on huonompi kamera kuin 13:ssa. Muita hyviä vaihtoehtoja kuin oneplussat? Kriteereinä laadukas takakamera ja ok akku. Pitäisi myös kestää välillä ahkeraakin käyttöä. Plussaa jos sivusta löytyy äänetön-värinä-äänellinen säädin kuten op:ssa. Budjetti max.800.

Re: Suosittele android-puhelinta

Päivämäärä:   8.6.26 15:19:20

Up

Lähettäjä: jjs 
Päivämäärä:   8.6.26 17:59:09

Minulla on Samsung A 51 5G muistaakseni. Ostin vuosi sitten ja olen ollut ihan tyytyväinen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.6.26 18:06:34

S26 Ultra

Lähettäjä: Sanna Lopakka 
Päivämäärä:   8.6.26 18:06:52

Meillä on Samsung Galaxy XCover 7. Ostettu reilut vuosi sitten. 4kk päästä tulee kaksi vuotta sitten. Ollaan tyytyväisiä. On äärettömän kestävä. En tiedä onko tai saako sivusta äänetön-värinä-äänellistä toimintoa. Muistaakseni pystyy itse ne muuttamaan.

Lähettäjä: Sini Mailanen 
Päivämäärä:   8.6.26 18:24:08

Ennen oli Huawei 5 vuotta (tputin näytön p-askaksi), nyt Honor ollut pari vuotta. Molemmat alle 200 e. Ei valittamista, akku kestää päivän vaikka selaan suomea ja puhun puhelimessa useamman tunnin päivässä. Ei töki eikä jumittele. Kaikinpuolin oikein hyvä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.6.26 19:01:20

Samsung Galaxy A55 5G

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.6.26 19:06:15

Olen ostanut aina vain S-sarjaa ja olen ollut täydellisen tyytyväinen. Toki hintaa on, mutta on joka sentin arvoinen. Aivan kaikki toimii!

Päivämäärä:   8.6.26 19:06:56

>a-sarjan samsung

Päivämäärä:   8.6.26 21:36:19

Minkä laatuisia kuvia näillä saa? Vaan taitaa kaikissa nykyluureissa olla jo ihan hyvät kamerat.

Päivämäärä:   8.6.26 22:23:00

Samsung Galaxy A55 5G:ssa on hyvä kamera. Ainoa miinus on että etukamera hämärässä on vähän sökköä. Mutta sekin laadukas valoisassa. Olen itse jos pitänyt tutkia kamerakuvia niin laittanut puhelimen mallin hästäginä Instagramiin ja kenties perään vielä photos tai photography jos ei pelkällä mallilla tule kuvia vastaan siltä laitteelta otettuna.

Päivämäärä:   8.6.26 22:24:22

Google Pixel. Puhdas android eikä mitään Samsungin yms. turhia sovelluksia syömässä muistia. 7v päivitystakuu. Oma Pixel 8 ollut nyt 2v ja pelaa kuin unelma ja akku kestää. Työpuhelimeksi hankin juuri Samsung A56 ja akku kuluu todella nopeesti vaikken puhelinta juuri käytä

Lähettäjä: Oo 
Päivämäärä:   8.6.26 22:25:06

Smsungit olleet kiusallisen hyviä. Niistå sitten omaan budjettiin sopiva malli.

Lähettäjä: Gvj 
Päivämäärä:   9.6.26 02:49:20

Nothing phone. Brittiläinen. Toki Androidina on googleen sitoutunut. Mulla on 3a Pro malli, hyvä kamera, kaikki toimii, ei valittamista.

Päivämäärä:   9.6.26 13:25:07

Upittelen vielä, samsungit ei jostain syystä oikein nappaa mutta pitänee niitäkin nyt harkita

Lähettäjä: AI-tekoälymies 
Päivämäärä:   9.6.26 14:02:44

Ihan Samsungin tässä 120-130 euron android mallissa on kaikki mitä perus-Jamppa tarvii ja Perus-Riikka myös!

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   9.6.26 19:47:52

"Samsung Galaxy A55 5G"
Ostin kun halvalla sai (€250,- tai 249). Tää on vähän kuin autojen Toyota Corolla, ei mitään ihmeellistä, mutta eipä tartte hinnan takia stressata jos hajoaa tai häviää. Tän vuoden malli 200 euroa kalliimpi ja muutokset kosmeettisia.

Lähettäjä: Min 
Päivämäärä:   9.6.26 22:21:08

Ostin joku vuosi sitten Oppo Find X5, muistaakseni 279€. Hyvä kamera, jolla kuvaan revontulia. Kaksi vuotta sitten ostin Oneplus Nord4 (260€), missä on Oppoa heikompi kamera mutta akku latautuu salamannopeasti ja on muutenkin tosi mukava käyttää. Pärjään näillä puhelimilla pitkään, mutta todennäköisesti Realme tai Honor on seuraava vaihtoehto.

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   9.6.26 23:12:41

Ottaisin uusimman budjettiin mahtuvan s-sarjalaisen. Aiempi oli s22 ja nykyinen on s24 ja molemmat toimivat moitteettomasti.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   9.6.26 23:46:40

Mulle on tulossa realme 16 Pro.

Päivämäärä:   9.6.26 23:48:34

>harrasta hevosia
<osta halvin pingpong

Lähettäjä: Ech 
Päivämäärä:   10.6.26 01:51:30

"Lähettäjä-

Päivämäärä9.6.26 13:30:14

Mikset suoraan osta iPhonea?"

Iso osa ei halua iPhonea, koska ne eivät ole yhtään Androidia parempia, rahalle ei saa vastinetta ja usalaiset tuotteet ovat muutenkin boikotissa.

Päivämäärä:   10.6.26 12:56:57

Itsellä on Motorolan puhelin. Hintaa oli joku 130€. Hyvä on ollut.

Päivämäärä:   10.6.26 13:17:22

Honor 200 5g, parempi kuin Samsung s26.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.