Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Perheelliset, missä säilytätte seksilelujanne?

Lähettäjä: Ratkaisua vailla 
Päivämäärä:   6.6.26 22:10:11

Lapset ovat siinä iässä, että ei viitsi yöpöydän laatikossa kovin isoa määrää säilyttää ja mietin viitsiikö niitä muutamiakaan, kun takuulla mylläävät mitä on missäkin. Tähän asti minulla on ollut 2-3 lelua ja jotain pienempiä juttuja kerrallaan yöpöydän laatikossa. Loput sitten vaatehuoneessa laatikoissa. Latistaa tunnelmaa mennä eri huoneeseen ja alkaa mylläämään missä laatikossa on mitäkin, eikä ennakkoon aina tiedä mitä kaikkia haluaa käyttää juuri tänään.

Olen jo pidempään koittanut etsiä lukollista yöpöytää, mutta ei tunnu löytyvän uutena eikä kirppareillakaan ole onnistanut. Ikeassa on jotain lukittavia ja samoin toimistotarvikkeita myyvissä liikkeissä, mutta en halua kotiini mitään ankeaa toimistokaappia tai ikean metsllista rumaa laatikostoa. Joten pakko tähän on olla jokin muukin ratkaisu kerran lukollisia lipastoja, yöpöytiä tai vastaavia ei ole. Jonkun löysin joskus, mutta siinä oli vain yksi hyvin pieni laatikko lukolla.
Missä siis säilytätte lelunne jos haluatte pitää enemmän valikoimaa kädenulottuvilla, mutta ette halua muiden löytävän niitä?
Ja harkitsin jooa sellaista lukittavaa kassalipasta mitä käytetään myyjäisissä ymv, mutta eihän yhteen kovin paljoa tavaraa mahdu vaikka valitsisi isomman laatikon.

Re: Perheelliset, missä säilytätte seksilelujanne?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.6.26 22:10:59

Mihin sellaisia edes tarvitsee?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.6.26 22:12:53

Minulla on kirjan näköinen rasia muiden kirjojen seassa ja sellainen iso mappi, jossa on se laatikko ympärillä ja siinä lukee "vero 2019"

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   6.6.26 22:15:29

Meillä ei saa kenenkään, ei vanhempien eikä lasten, yöpöydän laatikoilla käydä.
Ja kaikki tämän tietävät.
Kannattaa kasvattaa lapsensa.

Joku työkaveri joskus sanoi, että jemmaa karkkinsa alusvaattelaatikon alimmaiseksi. Sieltä lapset eivät ikinä katso.
Pätee siis varmasti myös leluihin.

Lähettäjä: Ratkaisua vailla 
Päivämäärä:   6.6.26 22:17:15

Sellaiset pahvikotelot mihin on tarkoitus laittaa lehtiä voisivat olla toimiva ratkaisu. Miksiköhän en ole sitä ajatellut.

Päivämäärä:   6.6.26 22:19:09

Teillä on sillä tavalla, toisilla on toisella tavalla. Ei liity lasten kasvattamiseen. Monella on yöpöydän laatikossa kirja ja lääke, ja joskus voi pyytää lapsia tuomaan niitä. Samoin meillä lasten kotitöihin kuuluu pyykkien laittaminen kaappeihin, joten käyvät myös alusvaatekoreilla. Tosin, meillä ei tarvitse olla karkkipiiloa, vaan jokainen saa syödä omat karkkinsa, paitsi seurassa syödessä tulee tarjota toisillekin.

Päivämäärä:   7.6.26 09:55:00

Suosittelen myös lasten kasvattamista. Ei pitäisi olla mitään asiaa mennä vanhempien huoneeseen penkomaan yhtään mitään kaappeja. Ja kenen kersa muka laittaa äitin kalsarit kaappiin, joopa joo, ei kukaan. Yök.

Päivämäärä:   7.6.26 10:03:37

Meidän kotitöistä ei päätä kukaan kasvattamaton vieraan perheen kersa.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   7.6.26 10:16:13

Kyllä meidät keski-ikäiset aika tiukasti kasvatettiin mitä saa tehdä ja mitä ei.. ja niin on haettu rahaa äidin pikkareiden seasta ja katseltu kaverin vanhempien eroottisempaa materiaalia heidän makkaristaan. Ei ihan pieninä (uskallettu tai osattu) tietenkään, mutta kouluikäisenä kyllä.
Kyllä ne sieltä verokansiostakin saa esille, mutta just sen verran vähän kiinnostava otsikko ja ulkomuoto, että ihan kopsattava idea !

Lähettäjä: Manne 
Päivämäärä:   7.6.26 10:34:02

Pistä vaikka patjan alle.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.6.26 10:37:14

Työpöydän syvän laatikon perällä, edessä on tylsää paperia ja toimistoroinaa, lelut on tylsässä pahvilaatikossa tyhjän nitojan takana.

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   7.6.26 10:37:35

Kai teillä nyt joku lukollinen kaappi tai laatikosto on?

Lähettäjä: aha 
Päivämäärä:   7.6.26 11:33:25

En ole koskaan moisia hankkinut.
Onko ihan normi, että niitä on?

Päivämäärä:   7.6.26 11:39:48

Se lähtee aina kotiinsa naapuriin ennen kun mies tulee.

Päivämäärä:   7.6.26 11:52:38

Aha: sitten sinulla ei liene säilytysongelmiakaan. Minulla ei ole moottoripyörää, joten en osallistu talvisäilytyskeskusteluihin vain kertokseni, ettei minulla ole moottoripyörää. Voin kyllä osallistua kertoakseni, että tiedän hyvän paikan kaupungissa x.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   7.6.26 12:13:32

Mihin niitä leluja tarvii? Mun seksiin kuulu ihan tavalliset asiat ilman mitään leluja. Riittää kun siinä on mies ja nainen ja tekee ihan perinteisiä asioita. Vai onko niin että mies tökkii jotain dildoa naiseen? Tai nainen käyttää jotain suristinta ja mies katsoo vierestä? Ja vielä valikoima erilaisia vekottimia? En ymmärrä ollenkaan.

Päivämäärä:   7.6.26 12:14:44

Niin no, minun seksiini ei sinun miehesi kuulu tekemässä niitä tavallisia asioitaan, mitä ne nyt sitten ovatkin.

Lähettäjä: ......... 
Päivämäärä:   7.6.26 12:20:57

D: no esim. sitä suristinta voi käyttää samalla kun on yhdynnässä. Itse en esim. saa yleensä kuin sekä emätin- että klitorishyväilyllä samaan aikaan.

Ja mitä aloittajan kysymykseen tulee, niin entä jos ihan itse laittaisit siihen kaappiin lukolle paikan? Ihan niitä levyjä mihin voi kiinnittää riippulukon.
oveen vaikka tää ja seinän puolelle suora.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.