|
Lähettäjä: Sypressi
Päivämäärä: 6.6.26 15:49:52
En mä tiedä. Ehkä mä olen vanhanaikainen ja estoinen, mutta kyllä mä jotenkin kaipailen niitä aikoja, kun ihmiset ei jaksaneet kaikkia asioitaan muille. Tunteeko kukaan muu myötähäpeää muiden somejutuista? No ei tietenkään tunne, kun tämä on hötönet, eikä kenelläkään ole edes aikaa somettaa, saati seurailla kenenkään juttuja! Ja jos aikaa on hetki, niin kaikki on niin avarakatseisia, etteivät koskaan häiriinny mistään. Mä olen kuitenkin huonompi ihminen, ja kyllä mua nolottaa muiden puolesta monestikin.
Yksi tyyppi (en seuraa, mutta julkaisunsa nousevat minulle) kertoo seksijuttujaan, esim. sq**rttailunsa, suuseksin antamisensa ym. ihan estottomasti. On alakoululaisen äiti, jolla oletettavasti on myös esimerkiksi vanhemmat, sisaruksia, tai muita sosiaalisia verkostoja.
Yksi kaverini jäi sinkuksi. Oli ensin hyvin maltillinen, mutta nyt kommentoi eri julkaisuihin, miten lempikesävaatteensa on "LYHYT mekko", miten on hyvin ki*mainen, ja miten toivoo kesältä "paljon seksiä". Vanhempi on hänkin, ja sen ikäiselle lapselle, että tämä voi hyvinkin löytää äitinsä juttuja somesta.
Sitten on nämä, jotka poseeraa pitsihepeneissä kaikelle kansalle, ja laittaa kuvia "kirsikoistaan ja persikoistaan". Varma en ole, mutta meidän työpaikan kahvihuoneessa voisi olla kiusallinen tunnelma, jos joku olisi esitellyt edellisenä päivänä melkein paljasta persettään somessa. Ja tässäkin iässä (40+) saisin varmaan äidiltäni huutia, jos tekisin niin. :D
Hämärtyykö näillä ihmisillä se tosiasia, että kyllä se some heitä seuraa sinne "oikeaan elämään", vai eivätkö oikeasti vain välitä?
|