Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kumpi tarjoaa treffeillä, aina ongelma

Lähettäjä: ,,dd 
Päivämäärä:   5.6.26 17:52:04

Miksi treffien maksupolitiikasta tehdään ongelma? Vai olenko minä vain kuullut näitä juttuja liikaa tai onko omalle kohdalleni sattunut näitä? Minulla nämä olleet myös ihan vain kavereita, jotka ovat selvästi loukkaantuneet "väärästä" maksupolitiikasta.

Mies maksaa ja olettaa saavansa siitä vastineeksi jotain. Kun nainen ei annakaan sitä vastineeksi, mies heittäytyy vauvaksi.

Molemmat maksaa omansa ja mies suuttuu, kun nainen maksaa omansa. Hän ei saakaan olla herrasmies ja kun nainen maksaa omansa, niin sehän on selvä merkki siitä, ettei mitään muuta ole tarjolla. Eli ihan turhat treffit ja ajanhukkaa.

Nainen maksaa kaiken, eli hän pitää miestä köyhänä, jonka kanssa ei tämän jälkeen nähdä.

^ Noin miehet tuntuvat ajattelevan ja suhtautuvan.

Minulle on ihan se ja sama kuka maksaa mitäkin, kunhan siitä ei tule ongelmaa. Ihan sama miten maksetaan, mutta jos mies alkaa siitä kiukutella, niin hänen kanssaan ei kiinnosta olla tekemisissä.

On siis omalle kohdalle sattunut kahvitellessa mies, joka pitikin lähes mykkäkoulua, kun minä maksoin ne euron maksavat kahvit molemmille. Ja olen kuullut tapauksista, jotka ovat alkaneet kiukutella, että "lähdit trefeille vain jotta mä maksan". Ja olen myös saanut melkoisia katseita, kun olen maksanut omani, koska sehän osoittaa, etten ole kiinnostunut miehestä.

Miksi tämä on miehille niin vaikeaa? Siis jopa kavereille?

Tuntuu, ettei asiasta saa edes kysyä, kun se on heti jotain "turhaa draamaa". No, sekin osoittaa sen, ettei huvita kyseisen henkilön kanssa viettää aikaa, jos hän vetää pelkästä kysymyksestä hirveän draaman...

Mies ei jostain syystä kestä sitä, että nainen maksaa. Minulla oli joskus kaverin auto lainassa koko viikonlopun ja ajoin siitä tankin tyhjäksi. Lupasin tankata sen ennen palautusta, johon hän sanoi, ettei tarvitse. Laitoin tankkiin pari kymppiä ja kaveri suuttui siitä, kun minä maksoin OSAN bensoista. Miehet ei vain kestä sitä, että nainen maksaa... Miksi ei?

Re: Kumpi tarjoaa treffeillä, aina ongelma

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   5.6.26 17:56:02

En oo enää vuosiin treffaillut, mutta koskaan ei ollut ongelma, että maksoin itse omani. Jos siitä suuttuu, niin on väärä puoliso mulle. Hyvä että osoittaa karvansa heti.

Jos aina miehet suuttuu jostain, niin ehkä pitää miettiä itse silloin, miksi aina valkkaa treffeille puolisoksi huonoitsetuntoisen henkilön. Jokuhan heissä vetää puoleensa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.6.26 18:03:36

Kävin kerran yhden urpon kanssa treffeillä. Ehdotin itse kävelyä ja hän ehdotti pizzeriaa. Pizzeriassa sitten ei tarjonnutkaan vaikka väkisin piti sinne päästä. Oli sellainen urpo etten uudestaan nähnyt vaikka kyseli. Luulin ensin että ihan läpällä harrastaa kiusallisia tilanteita Tinderin kautta mutta olikin tosissaan. Minä 25v ja herra 35v. Suomenruotsalainen. Ilmeisesti etsi elättäjää itselleen ja lapselleen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.6.26 18:08:11

Aina puoliksi – nainen maksaa omansa.

Päivämäärä:   5.6.26 18:14:07

"Jos aina miehet suuttuu jostain, niin ehkä pitää miettiä itse silloin, miksi aina valkkaa treffeille puolisoksi huonoitsetuntoisen henkilön. Jokuhan heissä vetää puoleensa."

Enemmänkin minua kiinnostaa, miksi miehet ovat niin huonoitsetuntoisia? Miksi on niin vaikea löytää miestä, joka ei maksupolitiikasta suutu, vaikka sen hoitaisi miten?

Lähinnä kokemukseni on siis muilta kuultua. Joten minua vähän turha haukkua, kun en edes treffaile :')

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   5.6.26 18:23:34

en siis tarkoittanut haukkuaaloittajaa, vaan yleisesti tuo ajatus, että jos usein tulee tolloja puolisoehdokkaita vastaan, niin syytä tarkistaa se miksi sellaiset kiinnostaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.6.26 18:25:36

Yksi mieskaveri kerran valitti kuinka treffeillä käymiseen menee kauheasti rahaa ja se turhauttaa, kun ekoja ja tokia treffejä tulee lukuisia ennen parisuhteen löytymistä. Kysyin, että mikä pakko on käydä syömässä tai maksullisissa tekemisissä, eikö voi käydä vaikka kävelyllä tai ilmaisissa menoissa ekan kerran. Hän jotenkin järkyttyi tästä, että voiko niinkin tehdä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.6.26 18:31:37

Kyllä ne naisetkin suuttuu kun maksaa, aluksi koko syömisen ajan valittaa kuinka tiukkaa on rahan suhteen ja sitten ei saa tarjota pyyteettömästi. On joo vaikeaa olla mies.

Lähettäjä: Kaksin 
Päivämäärä:   5.6.26 18:40:46

Treffeillä mies maksaa kaiken, yksinkertaista. Vanha hyvä tapa.

Aloittajan autontankkaustarina oli kyllä aloittajalta käytösmoka. Jos saa auton lainaan, pitää tietenkin ennen palautusta tankata se täyteen kyselemättä. Parin kympin ja tyhjän tankin jättäminen on moukkamaista.

Päivämäärä:   5.6.26 18:46:35

"Aloittajan autontankkaustarina oli kyllä aloittajalta käytösmoka. Jos saa auton lainaan, pitää tietenkin ennen palautusta tankata se täyteen kyselemättä. Parin kympin ja tyhjän tankin jättäminen on moukkamaista."

Ei, vaan kaveri suuttui siitä, että ylipäätään tankkasin yhtään. Hän suuttui siitä, kun kuuli minun käyneen tankilla. Kun hänen mielestään naisen ei kuulu maksaa.

Tuosta on parikymmentä vuotta aikaa, sillä parilla kympillä sai puoli tankkia. Millaisen raivarin hän olisikaan saanut, jos olisin tankannut täyteen asti...

Enkä minä oikeastaan saanut sitä autoa lainaan vaan toin sen kaverin puolesta perjantaina kotipaikkakunnaltani synnyinpaikkakunnalle, jossa kaverimies edelleen asui. Ja sen jälkeen ei ollut kiirettä palauttamisen kanssa, joten palautin sen vasta parin päivän päästä sunnuntaina.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.