|
Lähettäjä: ,,dd
Päivämäärä: 5.6.26 17:52:04
Miksi treffien maksupolitiikasta tehdään ongelma? Vai olenko minä vain kuullut näitä juttuja liikaa tai onko omalle kohdalleni sattunut näitä? Minulla nämä olleet myös ihan vain kavereita, jotka ovat selvästi loukkaantuneet "väärästä" maksupolitiikasta.
Mies maksaa ja olettaa saavansa siitä vastineeksi jotain. Kun nainen ei annakaan sitä vastineeksi, mies heittäytyy vauvaksi.
Molemmat maksaa omansa ja mies suuttuu, kun nainen maksaa omansa. Hän ei saakaan olla herrasmies ja kun nainen maksaa omansa, niin sehän on selvä merkki siitä, ettei mitään muuta ole tarjolla. Eli ihan turhat treffit ja ajanhukkaa.
Nainen maksaa kaiken, eli hän pitää miestä köyhänä, jonka kanssa ei tämän jälkeen nähdä.
^ Noin miehet tuntuvat ajattelevan ja suhtautuvan.
Minulle on ihan se ja sama kuka maksaa mitäkin, kunhan siitä ei tule ongelmaa. Ihan sama miten maksetaan, mutta jos mies alkaa siitä kiukutella, niin hänen kanssaan ei kiinnosta olla tekemisissä.
On siis omalle kohdalle sattunut kahvitellessa mies, joka pitikin lähes mykkäkoulua, kun minä maksoin ne euron maksavat kahvit molemmille. Ja olen kuullut tapauksista, jotka ovat alkaneet kiukutella, että "lähdit trefeille vain jotta mä maksan". Ja olen myös saanut melkoisia katseita, kun olen maksanut omani, koska sehän osoittaa, etten ole kiinnostunut miehestä.
Miksi tämä on miehille niin vaikeaa? Siis jopa kavereille?
Tuntuu, ettei asiasta saa edes kysyä, kun se on heti jotain "turhaa draamaa". No, sekin osoittaa sen, ettei huvita kyseisen henkilön kanssa viettää aikaa, jos hän vetää pelkästä kysymyksestä hirveän draaman...
Mies ei jostain syystä kestä sitä, että nainen maksaa. Minulla oli joskus kaverin auto lainassa koko viikonlopun ja ajoin siitä tankin tyhjäksi. Lupasin tankata sen ennen palautusta, johon hän sanoi, ettei tarvitse. Laitoin tankkiin pari kymppiä ja kaveri suuttui siitä, kun minä maksoin OSAN bensoista. Miehet ei vain kestä sitä, että nainen maksaa... Miksi ei?
|