Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten jatkaa väkivaltaisesta suhteesta (bdsm)

Lähettäjä: Todella anonyymi 
Päivämäärä:   5.6.26 17:32:00

Olen eronnut suhteesta, jossa avoimen suhteen ja BDSM:n nimissä tapahtui myös väkivaltaa. Humalassa / kiihtyneessä mielentilassa mies esim. kesken unien pakotti minut asioihin, jotka ovat rajuja ja aiheuttavat kipua ja joskus verenvuotoa. Kerran hän hyökkäsi kesken rauhallisen illan kurkkuuni kiinni, työnsi minut seinää vasten ja irrotti otteen yhtä äkkiä kuin aloitt. Hän ei ikinä puhunut asiasta ja lamaannuin niin, etten edes kysynyt. Elämä jatkui.

Paljon oli myös suostumuksellisuutta välissä, tosin välillä itsekin ylitin omia rajojani ja sietokykyäni. Pelkäsin kai, etten riitä, kun muita tuntui koko ajan olevan rinnalla. Minulla ei oikein muita saanut olla.

Liikuimme jonkin verran "alan" yhteisön tapahtumissa. Minulle se oli ensikosketus tuohon maailmaa, olin löytänyt miehen Tinderistä. Hän etsi ja etsii edelleen koko ajan seuraa vedoten fraaseihin, lyhenteisiin ja termeihin, joilla BDSM:ssä herätetään luottamusta.

Nyt päässä pyörii kaksi kysymystä: olenko itse turvassa? Pitäisikö tuosta tehdä rikosilmoitus tai ainakin ilmoittaa yhteisöille, joissa hän liikkuu, että häntä pitää varoa? Omaakaan mainettani en haluaisi julkisesti mustata. Ja entä jos se olin vaan minä, joka laukaisi hänessä tuon puolen? Jos hän aidosti luuli, että haluan noita asioita, en osannut kommunikoida rajoja tai itse olen vaan niin herkkis, etten kestä pieniäkään BDSM-leikkejä? Oliko tämä minun vikani?

Minulla on joillekin tilanteille silminnäkijöitä, viestejä joissa minulta kysytään, onko kaikki ok ja omia avunpyyntöjäni, kun olen eri ihmisiltä kysynyt, onko tietyt jutut ihan normaalia ja subin elämään kuuluvaa. Puhelimessa on myös pitkiä viestiketjuja miehen ja minun välillä, kun olen järkyttynyt hänen käytöksestään ja hän on kirosanoin haukkunut minut mm. draamailijaksi. On valokuvia, joissa on kuristamisesta johtuvia mustelmia kaulassa.

Tavallaan tajuan, että tämä, mitä kirjoitan, on tosi pahaa, mutta en kuitenkaan pysty käsittämään, että se on tapahtunut minulle kaiken muun elämän lomassa.

Mitä teen? Suhde kesti pari vuotta.

Re: Miten jatkaa väkivaltaisesta suhteesta (bdsm)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.6.26 17:41:13

BDSM:ssä säännöt loukitaan etukäteen ja jos on epävarmuutta niin lupaa ja mielipidettä kysytään kesken. Mies on todellakin tehnyt väärin ja verenvuoto ei todellakaan ole normaalia! Lamaantuminen on todella yleinen juttu ja fiksu kaveri osaa nähdä lamaantumisen ja lopettaa ajoissa. Yleensä ennen lamaantumista merkkejä on jo ilmassa mistä moni osaa heti lukea että kaikki ei ole ok.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.6.26 18:29:53

https://tukinainen.fi/

Laita tuo viesti tukinaiseen. Sinne voi lähettää viestejä ja he on yhteydessä. He on asiantuntijoita. He osaavat auttaa sinua parhaiten.

Ehdottomasti kohdallasi tapahtui useita rikoksia. Tämä henkilö josta puhut, on vaarallinen. Hän on tehnyt ja tulee tekemään samaa naisille ja tytöille jotka eivät pysty puolustautumaan. Juttele tuonne tukinaiseen.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   5.6.26 18:31:19

”Ja entä jos se olin vaan minä, joka laukaisi hänessä tuon puolen? Jos hän aidosti luuli, että haluan noita asioita, en osannut kommunikoida rajoja tai itse olen vaan niin herkkis, etten kestä pieniäkään BDSM-leikkejä? Oliko tämä minun vikani?”

Herra jestas! Vika ei ole sinussa!

BDSM:ssä säännöt lukitaan AINA etukäteen ja sovitaan turvasanat. Ja AINA saa subi myös kieltäytyä. BDSM:ssä tärkeintä on luottamus. Sitä ei teillä ollut.

Tiedän että noissakin piireissä liikkuu tuollaisia urpoja, jotka selittelevät kaiken BDSM:llä. Ei se niin mene. Homman pitää olla mieluista molemmille. Itse olen suoraan puhunut tutuille, jos joku on vaikuttanut sille, että ei oikeasti ole kiinnostunut yhteisistä pelisäännöistä.

On myös tärkeää, että session jälkeen jutellaan AVOIMESTI ja jos jokin meni ees vähän vikaan se pitää voida sanoa. Jos partneri ei sitä kestä, niin kantapäät vastakkain ja eri suuntiin.

Viestiesi perusteella menisin kyllä poliisin pakeille. Mies ei suostu ottamaan vastuuta omista teoistaan. Onneksi olet eronnut! Terapia sinulle ei olisi myöskään huono asia, koska olet tullut hyväksikäytetyksi.

Lähettäjä: Hui 
Päivämäärä:   5.6.26 18:58:59

Nyt on kyllä mennyt bdsm ja lähisuhdeväkivalta sekaisin. Ei sen kuulu mennä niin, että "arjessa" saa yhtäkkiä harrastaa väkivaltaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.