Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka moni menossa 6.6.2026 juhliin?

Lähettäjä: Kemut 
Päivämäärä:   5.6.26 16:10:32

Monella on juhlat huomenna 6.6.2026. Mihin juhliin sinä olet menossa vai oletko itse juhlien päätähti? Millä fiiliksillä? Onko juhlavaatteet jo valmiina vai iskeekö viimehetken vaatekriisi? Yleistä keskustelua aiheesta siis! :)

Itse olen menossa kaukaisemman sukulaisen häihin. Kumppani avecina. Muutaman tunnin matkustus paikanpäälle ja illaksi kotiin. Vaatepuoli hoidettu jo hyvissä ajoissa. Ainoastaan mietityttää enää, millaisen kampauksen tekisi, koska on luvattu sadetta.

Re: Kuinka moni menossa 6.6.2026 juhliin?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   5.6.26 16:21:58

Menen teatteriin ja syömään.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   5.6.26 16:28:50

No ei nyt kauhean monella ole, päättäjäiset kun juhlittiin jo vko sitten..

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   5.6.26 16:38:02

Juhlia ei ole, mutta tänä viikonloppuna (varsinkin lauantaina) olisi ollut useampi kesätapahtuma, joihin olisi ollut kiva mennä. Lisäksi työpaikan tyky-päivä ja harrastukseen liittyviä menoja parikin. Meillä on kuitenkin vuokramökki juuri tämän viikonlopun, joten valitsin olla perheen ja sukulaisten kanssa. Ilmeisen suosittu viikonloppu!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.6.26 16:43:54

Menen koiranäyttelyyn. Kai senkin voi juhlaksi laskea, ainakin rodun erikoisnäyttelyn :D vaatteet on valittu aikoja sitten. Vähän kurjaa keliä tosin lupaa, niin täytyy varmaan kiskoa kuorivaatteet niiden päälle :D

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   5.6.26 16:44:27

Miehen kaverin 40 v juhliin 5 km päähän mennään. Vaatteita en ole paljoa ehtiny miettiä. Saati hiuksia.

Jos nyt lapset saa hoitoon niin hyvä.

Lähettäjä: Synttärit 
Päivämäärä:   5.6.26 16:47:34

Mummu täyttää 89v. 6.6. Käyn siellä kakkukahveilla.

Vähän outo fiilis. Mummu on sisarussarjan toiseksi vanhin. Mummun isosisko oli 89v. kun hän kuoli 4kk 89v. synttäreidensä jälkeen. Jotenkin hassua ajatella, että marraskuussa mummu on vanhempi kuin isosiskonsa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.