Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Haluaako "kaikki" miehet muita naisia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.6.26 14:24:26

Olen itse sen verran yksiavioinen että minua ei suhteessa ollessa toiset miehet kiinnosta, siksi tulikin vähän shokkina kun mieheltä kysyin toisista naisista, kuulemma jos tulisi semmoinen tilanne vastaan että joku nainen haluaisi hänen kanssa sänkyyn ja jos itse antaisin siihen luvan niin hän käyttäisi tilanteen hyväkseen. No positiivinen asia kuitenkin ettei luvatta mene pettämään :D mutta onko tuo ihan tavallista miehen biologiaa? Oma nainen ei riitä vaan tilaisuuden tullen käydään muissakin pöksyissä?

Re: Haluaako "kaikki" miehet muita naisia

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.6.26 14:28:47

Haluavat. Joka sanoo muuta, valehtelee. Näin se vaan menee.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.6.26 14:42:16

Ei.

Lähettäjä: Exjj 
Päivämäärä:   5.6.26 14:45:17

Kyllähän kaikki naisetkin haaveilevat muista miehistä. Useimmilla vaan moraali kestää, eli ei lähdetä pettämään.

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   5.6.26 14:46:15

Joo, haluaa.Toiset käyttää tilaisuuden hyväkseen, toiset ei. Miehet kuitenkin harvemmin on lojaaleja naisia kohtaan, joten ollaan me naiset lojaaleja toisillemme eikä lähdetä varattujen matkaan! :).

Päivämäärä:   5.6.26 14:48:01

Kyllä se valitettavasti näin on, suhteessa olo ei miehillä vaikuta muiden naisten haluamiseen mitenkään. Suurin osa tilaisuuden tullen myös pettää.

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   5.6.26 15:19:35

Miehet, kuten naisetkin, ovat yksilöitä. Ei, kaikki eivät ole kiinnostuneita vieraista naisista tai heidän panemisestaan.

Päivämäärä:   5.6.26 15:20:45

Itse kyllä tyytyisin yhteen hevosnaiseen.

Lähettäjä: Fx 
Päivämäärä:   5.6.26 15:21:21

Ihmiset ovat yksilöitä, kahta samanlaista ei ole. Joten halutkin ovat yksilölliset. Ei ole olemassa jotakin asiaa, jota ihan joka ikinen ihminen maan päällä haluaa.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   5.6.26 15:22:40

Eihän aloittajankaan mies myöntänyt erityisesti HALUAVANSA muita naisia vaan tilaisuuden tullen ja luvan kanssa panisi. Vissi ero. Miehet eivät niin usein tarvitse tunteita seksuaalisen halun heräämiseen tai sen panemisen toteuttamiseen.. eivät kaikki naisetkaan, mutta paljon isompi osa kuitenkin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.