Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ruokajätettä jäi toimiston pöydälle mätänemään!

Lähettäjä: Ahdistaa 
Päivämäärä:   4.6.26 21:45:38

Muistin asian vasta nyt. Kyseessä siis rahkapurkki, jossa hieman rahkajämiä pohjalla. Auki oleva. Kiireessä unohtui pöydälle enkä koskaan muistanut korjata, ja vasta nyt tuli ahaa-elämys, kun olen jo kotona ja käymässä nukkumaan. Töihin menen huomenaamulla. Ahdistaa, että onko huomenna koko toimistossa pinttynyt hapantuneen maidon haju ja hirveä läjä kutsumattomia hyönteisvieraita. Yleensä kun olen nimittäin aika tarkka siivoamaan omat jälkeni, eivätkä kollegatkaan liiemmin unohtele ruokiaan pöydälle..

Sanokaa, että se on vain tämä minun paha taipumukseni katastrofiajatteluun ja tästä selviää pienellä tuuletuksella. Ja kollegat eivät heti pidä minua hirveänä sikapossuna.

Re: Ruokajätettä jäi toimiston pöydälle mätänemään!

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   4.6.26 21:47:34

Siis koska se sinne unohtui? Jos se tänään jäi, niin ei varmasti ole mitään katastrofia vastassa. Jos ei sitä ole paljoa sitä rahkaa, on todennäköisesti vain kuivunut.

Lähettäjä: Ahdistaa 
Päivämäärä:   4.6.26 21:49:43

Tänään juu.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.6.26 21:57:11

Joo ei tuo ole mitään. Vasta kun jääkaapissa on kesän vanha lihapiirakka(?) paperipussissa, niin sitten voi miettiä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.6.26 22:00:47

Ei mee päivässä mihinkään. Kuivuu vaan. 3p jälkeen alkaa homehtumaan vasta.

Lähettäjä: Omalla 
Päivämäärä:   5.6.26 03:29:44

Harvemmin tulee oltua tyytyväinen siitä että omassa elämässä on isompiakin murheita mutta tämä on nyt yksi niistä hetkistä.

Lähettäjä: g 
Päivämäärä:   5.6.26 06:58:27

Toivottavasti ymmärrät, kuinka onnellinen olet, jos tuo on suurin huolesi.

Lähettäjä: () 
Päivämäärä:   5.6.26 07:28:14

Olen hieman kateellinen aloittajalle, jos tuollainen tuntuu oikeasti suurelta ongelmalta. ”Katastrofiajattelu” :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.6.26 07:30:22

Mä olen törmännyt sellaiseen kaupan mikrolihakeittoon jonka työkaveri oli kuumentanut mikrossa ja unohtanut sinne joulunpyhien yli. Se haju... suljin mikron luukun nopeasti ja odotin työkaverin saapumista paikalle siivoamaan.

Toi rahka ei ole ongelma ollenkaan.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.6.26 07:33:20

No hapanmaitotuotteesta ei kyl mitään pahaa hajua synny vaikka olis vuoden siinä XD Ite hapattelen maitotuotteita ja ovat joskus viikonkin huoneenlämmössä ihan tarkotuksella

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.