Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Postin paketista ei mitään ilmoitusta

Lähettäjä: klääh 
Päivämäärä:   3.6.26 19:59:19

Vähän menee nyt hermot.

Puolitoista vuotta sitten lakkasi tulemasta ilmoitukset noudettavasta paketista tekstiviestillä. Latasin sen jälkeen Postin appin. Se toimikin tähän asti, mutta tänään: vasta tänään illalla sähköpostia katsellessani huomasin, että olisi ollut paketti noudettavana! Appi ei ollut ilmoittanut mitään.

Että ottaa päähän. Olin juuri ilmoituksen tuloaikaan kylillä, mutta kun meni ohi niin meni ohi. Koitetaan ennen maanantaita paketti noutaa (asutaan syrjäkylllä, ei vasiten lähdetä ajamaan kymmeniä kilometrejä). Mutta ottaa pähän: mihin voi enää luottaa?

Re: Postin paketista ei mitään ilmoitusta

Lähettäjä: --3 
Päivämäärä:   3.6.26 20:01:34

Ei voi luottaa mihinkään. Appi toimii yleensä ihan hyvin, mutta ilmoitukset on aina vähän niin ja näin. Ei välttämättä ole edes appin vika, vaan voi johtua ihan siitä puhelimesta, jostain syystä puhelin ei näytä notskua, siitä jää ilmoitus tulematta tms. tai sitten ne tulee viiveellä.

Itse aina vahdin sovelluksesta tulevia paketteja ja jos ajan postin ohi, tarkistan onko paketti jo tullut.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   3.6.26 20:53:11

Kyllä noita valitettavasti tarvii itse kytätä aina, kun pakettia tietää odottaa, oli mikä firma hyvänsä kyseessä. Ei voi luottaa siihen, että ilmoitukset tulee. Mä odotin talvella yhtä lankapakettia tosi kauan, ja kun taas kyselin sen perään, niin kauppias ilmoitti, että se on palautunut hänelle koska ei ole noudettu ja kun hän asiaa alkoi selvittään, kävi ilmi, että Matkahuollosta ei ole tullut tosiaan mulle MITÄÄN ilmoitusta. Ei sähköpostia, ei tekstaria. Eli en voinut tietää hakea kun en tiennyt sen olevan edes matkalla. Sieltä kaupasta ei nimittäin tullut mitään kuittausta, että paketti on lähtenyt. Kaiken lisäksi en tiennyt ennen tuota ylipäätään, tuleeko Matkahuollolla vai Postilla, kun molemmat oli vaihtoehtona.
No, latasin sitten Matkahuollon sovelluksen, niin sieltä sentään näkee. Mutta ilmoitukset ei sieltä sovelluksesta aina tule silti.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   3.6.26 22:06:50

Joskus syy on väärin laitettu kännyklänumero. Lähetin kerran toripaketin matkahuollon kautta ja onneksi katsoin onko haettu niin tiedoissa oli että tekstiviestiä ei ole voinut lähettää. No laitoin tyypille toriviestiä ja sovin matkahuollon kanssa muutamasta lisäpäivästä niin paketti saatiin perille.

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   4.6.26 09:22:04

Aina niistä ei ilmoitusta tule ja jossain vaiheessa taitavat tekstarit jäädäkin kokonaan pois tai ainakin saisivat jäädä ;)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.