Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihastus ei ota kantaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.6.26 12:03:31

Mitä tekisit, jos olisit tuonut ihastuksen esiin miehelle, joka on pidempään tuijottanut sua, ja hän ei vastaisi siihen oikein juuta eikä jaata vaan sanoo palaavansa asiaan ja vetoaa kiireisiin.

Henkilö on tuttu työryhmästä useamman vuoden takaa, mukava ja vuorovaikutustaitoinen ainakin muilla osa-alueilla. Syytä varmaan unohtaa äijä... Useampi työkaveri huomannut kevään mittaan, että mies katselee minua

Re: Ihastus ei ota kantaa

Päivämäärä:   3.6.26 12:12:47

En tekisi mitään. Kai se osaa tulla jutulle jos riittävästi kiinnostaa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.6.26 12:14:21

Se haluaa pöksyihisi, ei elämääsi.

Päivämäärä:   3.6.26 12:16:04

Eihän tuo halua edes pöksyihin.

Antaisin olla ja unohtaisin. Ei voi kovin kummasti vastakaikua olla tulossa.

Päivämäärä:   3.6.26 12:36:12

Pöksytkin kelpaisi :D

Lähettäjä: pölö 
Päivämäärä:   3.6.26 13:43:42

No jos se onkin varattu ja haluaa ensin hoitaa vanhan suhteen "pois päiväjärjestyksestä" (vedoten kiireisiin koska eihän sellaista voi suoraan sanoa), ja vasta sitten alkaa kehitellä jotain sun kanssa? ;D

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   3.6.26 13:53:53

Ei ole sinusta kiinnostunu muutakuin työkaverina. Teinien juttuja tuijottaa mua varmaan ihastunut minuun.

Päivämäärä:   3.6.26 14:08:56

No kyllä tämä tuijotusasia ainakin on ihan tosijuttu. Kiinnittänyt huomiota useamman kerran.

Päivämäärä:   3.6.26 14:52:52

Tuijotuksella ei ole mitään merkitystä. Kyllä se mies tekisi konkreettisesti asian eteen jotain, jos oikeasti haluaisi.

Lähettäjä: ,. 
Päivämäärä:   3.6.26 15:10:50

Haluaisitko miehen joka osaa vain tuijottaa:)

Toiminnan mies tekee tarvittavat peliliikkeet ennen kuin huomaatkaan. Toljottaja haaveilee ja pälyilee. Ei mitään iloa.

Päivämäärä:   3.6.26 17:29:48

^Olet kyllä oikeassa

Lähettäjä: se klassinen 
Päivämäärä:   4.6.26 09:34:19

He's Just Not That Into You.

Lähettäjä: Puu 
Päivämäärä:   4.6.26 09:39:25

Mä olen (salaa) tuijottanut moniakin ihmisiä, joita olen pitänyt viehättävinä, mutta en silti ole halunnut heidän kanssaan mitään enkä edes ajatellut heitä fantasioissani. Silmien lepuuttaminen viehättävässä ihmisessä rentouttaa ja tuo hyvää mieltä, siinä kaikki.

Lähettäjä: whoot 
Päivämäärä:   4.6.26 11:16:05

"palaavansa asiaan ja vetoaa kiireisiin. "

Siis mitä aloittaja sille tyypille oikein sanoi tai mitä kysyi? " Olen ihastunut sinuun " " Mulla on nyt kiireitä, palaan asiaan ". Häh?

Jos palaa tähän asiaan niin lataappa heti kärkeen huviksesi " Anteeksi, olis pitänyt pitää suu kiinni". Katso mitä siihen tuumaa.

Lähettäjä: oppirahat 
Päivämäärä:   4.6.26 11:20:55

Mitä tästä opimme. Ikinä, koskaan ei kannata tunnustaa ihastusta kenellekään!!!

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   5.6.26 02:32:40

Hän on ottanut kantaa. Sanonut niin selvästi ja kohteliaasti "Ei kiitos, ei kiinnosta" kuin vain oli mahdollista.

Tuollainen tilanne olisi ihan superahdistava. Miksi ihmeessä lähdit tilittämään tunteitasi hänelle ja loit nyt vain todella kiusallisen tilanteen?

Ja nyt, ymmärrä hyvä ihminen saaneesi pakit. Noi katseiden ylitulkinnat on teinien ja yksipuolisesti ihastuneiden juttuja. Ja valitettavasti monesti ne tutut (kuten nyt tässä työkaverit) pistävät huvittuneena pökköä pesään.

Anna olla ja jatka kuten ennenkin. Jos menet vielä puhumaan miehelle tästä tai vaatimaan häneltä jotain vastausta, hän voi tehdä ahdistelusta valituksen. Ja mitä ajattelit silloin vastata? Että "hän on katsellut minua yhteisissä kokouksissa"?

Vielä kerran: Todella ahdistava ja kiusallinen tilanne. Lopeta heti toi sekoilu.

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   5.6.26 02:34:27

pölö: Juu ei. Noi on nimenomaan niitä selityksiä jotka on totta aivan äärettömän harvoin.

Päivämäärä:   5.6.26 06:22:26

Mun mielestä toi tarkoittaa sitä, että ei ole kiinnostunut. Yritti sanoa kohteliaasti, mutta sanavalinta selkeästi huono.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.