Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naisvihasta

Lähettäjä: Eppu 
Päivämäärä:   3.6.26 11:10:27

Taas tuli somessa vastaan miten naisviha on kasvanut nuorten miesten keskuudessa. Minua ihmetyttää, että miksi feministit ja vasemmisto "unohtavat" kertoa mistä tämäkin tilastojen naisviha johtuu.

Ei suomalaiset ole naisia alkaneet vihata, asenteet eivät ole koventuneet. Meille on saapunut maahan koko joukko sellaisia ihmisiä, joille tasa-arvoa ei ole olemassakaan. Islamin usko liittyy vahvasti aiheeseen. Jännästi myös olen ollut lukevinani, että asia on käännetty myös sillä tavalla päälaelleen, että ne on ne persut syyllisiä. Mikä siinä on ettei vihervassarit pysty myöntämään maahantulopolitiikan epäonnistuneen täysin?

Re: Naisvihasta

Lähettäjä: Ikkuna 
Päivämäärä:   3.6.26 11:15:59

Olen ymmärtänyt, että ihan kantasuomalaisten miesten toimesta on naisviha lisääntynyt.

Lähettäjä: .......... 
Päivämäärä:   3.6.26 11:19:15

Höpöhöpö. Paljonko persunuorten puoluetoimisto maksaa sinulle tuosta sadusta?
Meillä on ihan oma suomalainen taleban-versio Suomessa, eli persut ja muu äärioikeistolainen incel-inisijöiden valkonaamainen porukka, joka on kasvussa valitettavasti ympäri Eurooppaa.

Erityisesti tosin suomalaiset miehet ovat kunnostautuneet tässä, onhan meillä jo vuoden ensimmäisen viiden kuukauden aikana kuollut yli kymmenen suomalaista naista suomalaisen puolisonsa hellissä käsissä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.6.26 11:22:59

Keksintö koko lisääntynyt naisviha. Nämä feministit varmaan itse istuvat näillä naisvihasivustoilla päivät pitkät ja siten kuvittelevat ettei maailmassa muuta olekaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.6.26 11:24:53

Olisi ehkä naisilla peiliin katsomisen paikka.

Päivämäärä:   3.6.26 11:26:13

"Erityisesti tosin suomalaiset miehet ovat kunnostautuneet tässä, onhan meillä jo vuoden ensimmäisen viiden kuukauden aikana kuollut yli kymmenen suomalaista naista suomalaisen puolisonsa hellissä käsissä."

Kyselläänkö tilastoja Afganistanista?

Päivämäärä:   3.6.26 11:28:11

Ihan tavalliset suomalaiset miehet ovat siirtyneet poliittisella kentällä oikealle, ruvenneet uskonnollisemmiksi ja koventaneet asenteitaan naisia kohtaan. Mitä uutisia aloittaja on lukenut jos ei tätä ymmärrä?

Päivämäärä:   3.6.26 11:30:43

Gallupien mukaan SDP on suosituin puolue tällä hetkellä. Oikeistopuolue?

Päivämäärä:   3.6.26 11:35:02

Ja mikä on SDP:n kannatusprosentti? Voin vinkata, että se ei ole yli 50 %.

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   3.6.26 11:38:01

"Erityisesti tosin suomalaiset miehet ovat kunnostautuneet tässä, onhan meillä jo vuoden ensimmäisen viiden kuukauden aikana kuollut yli kymmenen suomalaista naista suomalaisen puolisonsa hellissä käsissä "

Näistä suurin osa on ollut romanimiehiä. Sitten, jos katsotaan raiskaustuomioita yms. Niin ei paljon näy kantasuomalaisia miehiä tekijänä.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   3.6.26 11:40:04

Eli siis nyt ne, jotka ihan päivästä päivään suoltavat sitä arkista naisvihaansa joka kommenttikentässä "pihtarihuorineen" yms., kehtaavat jopa väittää ettei naisvihan lisääntyminen suinkaan heidän syytään ole, vaan avan jonkun muun. Tämäpä selevä.

Päivämäärä:   3.6.26 11:50:30

Ja johan incel-inisijät tännekin heti tulivat vuodattamaan suomalaista naisvihaansa ;)

Se, että teidän käytöksellä ette saa itsellenne tyttöystävää, ei ole naisen vika. Katse peiliin ja omaan käytökseen auttaa jo paljon pariutumismarkkinoilla.

Lähettäjä: Nkl 
Päivämäärä:   3.6.26 12:24:49

Tässä on kyse yhtä lailla suomalaisista kuin minkä tahansa muun maalaisista. Toisaalta voi miettiä, onko nsisviha lisääntynyt, vai ovatko ääliöt vain saaneet kanavan propagandalleen, joka aiemmin hiljennettiin. Itse olen 80-luvun nuori, ja samaa p.skaa sitä silloin joskus joutui kuuntelemaan, mutta koska kyseessä on kuitenkin vähemmistö, nämä k.sipäät jätettiin vain tylysti porukan ulkopuolelle. Sitten joko tulivat järkiinsä tai eivät. Heillä ei kuitenkaan ollut mahdollisuutta liittyä mihinkään suurempaan ryhmään, niin kuin nykyään pystyvät tekemään netin kautta.

Päivämäärä:   3.6.26 12:37:12

Se että mamut ei kunnioita naisia ei ota pois miten paljon Suomessa on esim kotiväkivaltaa ja sehän on myös naisvihaa. Olen itse todistanut useita väkivaltatilanteita missä suomalainen mies hyökkää naisen kimppuun. Tai missä naapurissa on kesäiltana 60v miesten keskeiset saunabileet ja huudetaan kilpaa miten vihaavat vaimojaan ja puhutaan naisista yleisesti alentavaan sävyyn. Näkyihän se naisviha jo kun Sanna Marin oli hallituksessa. Sen sijaan että kritisoitaisiin hänen politiikkaa ja päätöksiä niin haukuttiinkin usein hänen sukupuolta, ulkonäköä ja huonot päätökset johtuikin vaan siitä kun hän on nainen. Kyllä sitä naisvihaa näkee paljon suomalaisten kesken kun kuuntelee vähän syvemmin mitä jollain on sanottavana

Päivämäärä:   3.6.26 12:44:53

"Kyselläänkö tilastoja Afganistanista?"
Jos haluat, että Suomesta tulee Afghanistan niin mikset vaan muuta suoraan sinne?

Päivämäärä:   3.6.26 12:44:54

Se, että Sanna Marinia on arvosteltu on pitkälti johtunut siitä, että hän oli huono pääministeri. Aika monet hänen kannattajansa vetosivat siihen, että häntä arvostellaan vain kun hän on kaunis nainen

Päivämäärä:   3.6.26 12:54:27

0/5

Päivämäärä:   3.6.26 12:58:57

No itsellä on ainakin naisviha lisääntynyt viimeisen 10v. aikana ja olen ihan kantasuomalainen 39v. nainen. Johtuu ihan vaan naisista itsestään.

Päivämäärä:   3.6.26 13:55:39

^ toihan on helppo korjata kun tiedät itsekin jo sen johtuvan vain susta ittestäsi

Lähettäjä: Wxh 
Päivämäärä:   3.6.26 14:10:37

Nämä naisvihaajat (sukupuolesta riippumatta) ovat yleensä sitä heikompaa ainesta, eli joko alhainen älykkyys tai sitten ollaan itse sekoilemalla sössitty oma elämä. Täytyyhän se syy löytyä jostain muualta.
Vain marginaaliprosentti naisvihaajista on edes keskinkertaisesti älykkäitä. Nämä usein tahkovat rahaa luomalla typeriä nettikursseja, joista naisvihaajat maksavat.

Miettikää, miten jotkut siis käyttävät elämänsä. Vihaamalla jotain. Kun voisi käyttää sen energian asioihin, joista tykkää.

Päivämäärä:   3.6.26 14:11:57

Kyllä ne valkoisia miehiä ovat olleet 100 prosenttisesti, jotka tätä naisvihaa levittää.

Lähettäjä: Fcg 
Päivämäärä:   3.6.26 14:13:13

Kysyin siskonpojalta, joka on nyt lukiossa, mikä oikeasti on homman nimi. Sanoi, että joku Andrew Tate oli ehkä alakoulun juttu. Sitten siitä tuli vain tyhmien juttu, mutta jotkut jäivät sille alakoulun tasolle. Niitä poikia ei kuulemma näy lukiossa.

Päivämäärä:   3.6.26 14:40:12

"toihan on helppo korjata kun tiedät itsekin jo sen johtuvan vain susta ittestäsi"

Sulle ehdotan luetunymmärtämisen harjoittelua tai ihan vaan hiljaaolemista. Juuri tuollainen tyhmyys on yksi mikä naisissa minua @!#$.

"Nämä naisvihaajat (sukupuolesta riippumatta) ovat yleensä sitä heikompaa ainesta"

No minulla on kaksi tekniikan insonööritutkintoa ja yksi lääketieteen tutkinto enkä kyllä pidä itseäni mitenkään heikompana aineksena.

Päivämäärä:   3.6.26 14:42:00

Onko Eppun mielestä siis ok tappaa suomessa naisia kunhan jossain muualla edelleen tapetaan enemmän?

Ja viivan mielestä asia ok ja naisten oma vika, katsoisivat peiliin. Juu.. eipä ole naisvihaa ei. Aika hälyttävää jos ette itse sitä omassa käytöksessänne näe

Päivämäärä:   3.6.26 14:58:53

Eppun mielestä ei ole ok tappaa yhtään ketään yhtään missään

Päivämäärä:   3.6.26 15:02:21

Yksinkertainen kysymys. Montako islaminuskoista miestä tiedät, jolla ei ole naisvihaa?

Päivämäärä:   3.6.26 15:13:51

Kysymys:

Miksi Eppu kokee että hänen naisvihansa on ok, koska muutkin sitä hänen mielestään tekee?

Eikö olisi rakentavaa mieluummin taistella ilmiötä vastaan? Ai niin, eihän naisten oikeudet oikeasti kiinnosta pätkääkään

Päivämäärä:   3.6.26 15:20:36

Piste, pitäiskö sun opetella lukee ja sen jälkeen sisäistämään luettu teksti?

Päivämäärä:   3.6.26 15:27:43

Mä luulen että sulla olis siihen enemmän aihetta. Minun luetunymmärtämisessä ei ole mitään vikaa jo ihan tutkintojen perusteella. Eikä kyllä muutenkaan.

Lähettäjä: Qdr 
Päivämäärä:   3.6.26 15:39:51

Nämä naispuoliset naisvihaajat ovat kyllä ihan uskomattoman tyhmiä. Sama kuin ampuisi itseään jalkaan. Katseletteko itseänne peilistä ja kettuiletteko peilikuvalle?

Päivämäärä:   3.6.26 16:39:17

Ei se että vihaa yleisesti naisia tarkoita että vihaisi ihan jokaista naista. Ainoastaan suurinta osaa. Ja näistä vihan kohteista oikeasti on minulle henkilökohtaisesti todella paljon haittaa. Siis siitä minkälaisia valtaosa naisista nykyään on ja miksi niin moni mieskin nykyään naisia vihaa.

Lähettäjä: Qdr 
Päivämäärä:   3.6.26 17:04:53

Vihaako piste samalla periaatteella myös miehiä? Iso osa kun on r.iskaajia jne. muita k.sipäitä. Vai pääsevätkö miehet pälkähästä koska "pojat ovat poikia" he he.

Päivämäärä:   3.6.26 19:19:22

Ei minun kokemuksen mukaan iso osa miehistä ole raiskaajia, mulkkuja eikä niistä ole juurikaan haittaa ollut minulle elämäni aikana. Toki vihaisin samalla periaatteella jos noin olisi. Suurin osa on oman kokemuksen mukaan fiksuja ja mukavia.

Päivämäärä:   3.6.26 20:19:37

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d1a1c701-2ecc-432f-91e6-c0af4b34b242

Siinä taas ”kotimaista” naisvihaa.

Päivämäärä:   3.6.26 20:20:51

Härötetty.

Päivämäärä:   3.6.26 20:35:50

aa, pick me girl :)

Päivämäärä:   3.6.26 20:53:25

" Juuri tuollainen tyhmyys on yksi mikä naisissa minua @!#$."
Mahtaa olla rankkaa vihata itseään noin paljon.

Päivämäärä:   3.6.26 21:06:01

Niin että onko epulla oikeus omaan naisvihaansa kun muutkin vihaa?

Yhdenkään naisen en ole koskaan kuullut sabovat, että ulkomaalisten naisviha olisi sen enempää ok kuin suomalaisenkaan.

Kauheita asioita tapahtuu täällä naisille ja yhdistävä tekijä on miehet. Ei kulttuuri, synnyinmaa eikä ihonväri.

Nainen ei ole kenenkään omaisuutta eikä käskyvallan alla ja siitä on ihan turha vetää pavunvartta nenäänsä. Jos jää ilman naista, kannattaa olla vaarallisen kusipään sijaan mukava, reipas ja osansa tekevä rakastava puoliso.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.6.26 21:13:33

Kyllä se kulttuuri ja synnyinmaa vähän vaikuttaa. Jos kolmella lampaalla saa 11 kesäisen jolla ei ole oikeutta kieltäytyä, niin ole siinä nyt sitten incel.

Päivämäärä:   3.6.26 21:17:22

Eli onko kyseessä sittenkin kateus, että olisipa itsellakin oikeus samaan niin ei tarvitsisi olla incel.

Halveksittavaa

Päivämäärä:   3.6.26 21:23:56

Ootko sä piste nyt oikeasti vajakki? Mistä sä keksit että mä vihaisin naisia? Missä olen kirjoittanut niin?

Päivämäärä:   3.6.26 21:50:09

Mee nyt Eppu takas peräkammariisi itkemään.

Lähettäjä: Jou 
Päivämäärä:   3.6.26 22:44:28

Pisteelle on helvetissä se erityinen paikka. Kerro lisää sun tutkinnoista😄..

Lähettäjä: AntiCIS 
Päivämäärä:   3.6.26 23:22:24

"If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."

Päivämäärä:   4.6.26 01:25:29

"Näistä suurin osa on ollut romanimiehiä. Sitten, jos katsotaan raiskaustuomioita yms. Niin ei paljon näy kantasuomalaisia miehiä tekijänä."

Suurin osa raiskauksista on kuitenkin kantasuomalaisten miesten tekosia.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.6.26 08:17:52

"Suurin osa raiskauksista on kuitenkin kantasuomalaisten miesten tekosia."

Perustuu mihin?

Päivämäärä:   4.6.26 09:10:01

Suurin osa raiskauksista on kuitenkin kantasuomalaisten miesten tekosia.

Raiskausuutisia kun luen niin sillä on ihan järkijään syytettynä joku Muhammed tai Khalid...

Lähettäjä: Done that 
Päivämäärä:   4.6.26 09:16:43

Epämiellyttävä totuus: Suuri osa näistä nuorista miehistä on äitiensä yksin kasvattamia.

Päivämäärä:   4.6.26 09:26:49

^^ Naisvihainen äiti kasvattaa pojat. Oma äiti oli myös naisvihainen, ihaili vanhinta veljeämme ja katsoi sormien läpi läpi isoveljemme perseilyä sekä naisten esineellistämistä...

Päivämäärä:   4.6.26 09:36:20

Aika naisvihaa kääntää naisviha naisten syyksi, ellei muuten niin sitten äitien kautta. Miehet opettavat pojilleen naisvihan ja naisten kohtelun. Ellei sitten luuserimies ole kokonaan puuttunut kuvioista ja äiti on yrittänyt parhaansa yksin, mutta aina sekään ei auta jos geenit on luuseri-isältä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.6.26 09:59:42

"Kauheita asioita tapahtuu täällä naisille ja yhdistävä tekijä on miehet. Ei kulttuuri, synnyinmaa eikä ihonväri."

Erittäin hyvin sanottu. Ja koska yhdistävä tekijä ovat nimenomaan miehet, niin naisviha ja naisiin kohdistuva väkivalta ei poistu tai lopu pelkästään esimerkiksi mamukysymyksiin ripustautumalla.

Lähettäjä: Puu 
Päivämäärä:   4.6.26 10:02:49

Miksi naisella ei voisi olla naisvihaa? Ihminen imee aina vaikutteita ympäristöstään, erityisesti lapsena ja nuorena. Jos kasvaa/elää sellaisten ihmisten kanssa joilta oppii naisvihamielisiä asenteita, niin ne tarttuvat helposti, ellei itse tee ajatustyötä sitä vastaan. Ja vähemmän yllättäen osa ihmisistä ei juuri kyseenalaista vaan kelluu virran mukana. Toiset taas saattavat olla niin väsyneitä, etteivät vaan jaksa "taistella vastaan". Ja osalla naisista valitettavasti on käsitys, että he ansaitsevatkin vihan ja huonon kohtelun.

Minusta on myös turha vaieta siitä asiasta, että osa naisista oikeasti on huonokäytöksisiä. He ovat omaksuneet käytösmallin, jossa nainen saa käyttäytyä miten vaan koska naiseus. Heille on ehkä opetettu, että naisen kuuluukin olla periaatteesta hankala ja tympeä. En yhtään ihmettele, jos tällainen käytös ärsyttää. Omat rajat voi pitää muutenkin kuin olemalla v-mäinen toisille.

Ja nämä samat kappaleet voisi ihan hyvin kirjoittaa myös miehistä. Lopputulemana on siis se, että molemmat sukupuolet kohtaavat erilaisia stereotypioita ja voivat käyttäytyä huonosti. Siksi on täysin älytöntä vihata yhtään ketään pelkän sukupuolen perusteella.

Naisviha on toki ilmiönä miesvihaa vaarallisempi, koska miesviha on tainnut toistaiseksi esiintyä lähinnä naisten kylmänä käytöksenä miehiä kohtaan. Naisviha taas oikeasti tappaa tai vähintään pieksee, koska mies on lähes aina fyysisesti voimakkaampi ja pojille/miehille on pitkään sallittu väkivallan käyttäminen. Moni mies saattaa vieläkin (jopa tiedostamattaan) nähdä naisen miehen omaisuutena, koska naisten itsenäisyys on historiallisesti vielä aika nuori asia.

Nämä ovat minun ajatuksiani aiheesta, saa kyseenalaistaa.

Lähettäjä: Jmmm 
Päivämäärä:   4.6.26 10:12:32

Seuraan rikosuutisia tarkkaan. Nykyään jo yli 80 % nirhatuista naisista nirhataan ulkomaalaisen aviomiehen/eksän toimesta tai suomalaisen vähemmistön toimesta. Oikeudessa tai oikeudenkäyntipöytäkirjoista nämä selviävät, olkaa hyvä ja tutustukaa aiheeseen.

Päivämäärä:   4.6.26 11:02:50

"Seuraan rikosuutisia tarkkaan. Nykyään jo yli 80 % nirhatuista naisista nirhataan ulkomaalaisen aviomiehen/eksän toimesta tai suomalaisen vähemmistön toimesta. Oikeudessa tai oikeudenkäyntipöytäkirjoista nämä selviävät, olkaa hyvä ja tutustukaa aiheeseen."

Luuletteko te tosiaan, että tällaiset väitteet uppoavat keneenkään lähdekriittiseen, järkevään ihmiseen? Ei ole lukijan tehtävä selvittää tai tutustua epämääräisten heittojen taustoihin, vaan todistustaakka on väitteen esittäjällä. Ilman todisteita väitteen/heiton uskottavuudelta katoaa pohja.

Lähettäjä: Ha ha 
Päivämäärä:   4.6.26 12:00:06

En ole ikinä valkoisena heteronaisena 60 vuoden aikana miesten taholta kokenut naisvihaa parisuhteessa, työelämässä tai viihteelläkään.

Mutta naisten taholta olen kokenut kadehtimista ja katkeroitumista.

Ystävistäni ja tuttavistani kaikki ne, jotka kauhistelevat ja saarnaavat naisvihaa ja juoksevat mielenosoituksissa ovat eronneet parisuhteistaan yleensä montakin kertaa ja vikahan on tietenkin aina ollut niissä paskoissa miehissä - ei ikinä tässä yhteisessä nimittäjässä eli naisosapuolessa.

Lähettäjä: () 
Päivämäärä:   4.6.26 12:08:36

Edellinen oli oiva esimerkki naisvihasta. ”Vika on muissa, ja minä olen parempi”. Tosin taitaa olla vaan trolli.

Päivämäärä:   4.6.26 12:40:10

"*
Päivämäärä: 4.6.26 08:17:52

"Suurin osa raiskauksista on kuitenkin kantasuomalaisten miesten tekosia."

Perustuu mihin?"

Rikostilastoihin joita on uutisoitu.

Päivämäärä:   4.6.26 12:41:20

"Vuonna 2024 viranomaisten tietoon tulleiden seksuaalirikosten määrä kasvoi. Raiskausrikoksissa ulkomaalaistaustaisten osuus oli 32 prosenttia, kerrotaan tuoreessa katsauksessa."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/62357ebd-84b1-4f0a-a562-0e1dee699a0c

100-32=68%

Päivämäärä:   4.6.26 12:46:38

Siihen 68%:iin sisältyy kansalaisuuden saaneet mamut, ja tuntemattomaksi jääneistä tekijöistä 99% on mamuja.

Päivämäärä:   4.6.26 13:10:15

"-
Päivämäärä: 4.6.26 12:46:38

Siihen 68%:iin sisältyy kansalaisuuden saaneet mamut, ja tuntemattomaksi jääneistä tekijöistä 99% on mamuja."

Ei sisälly. Ota selvää mitä ulkomaalaistaustaisella tarkoitetaan.

Päivämäärä:   4.6.26 13:11:12

Miten sinä voit ollakkin noin tyhmä?

"Ulkomaalaistaustaisella tarkoitetaan henkilöä, jonka molemmat vanhemmat tai ainoa tiedossa oleva vanhempi ovat syntyneet ulkomailla. Ryhmä jakautuu ulkomailla syntyneisiin (ensimmäinen sukupolvi) ja Suomessa syntyneisiin (toinen sukupolvi)."

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.6.26 13:22:06

Raiskaukset ja parisuhdeväkivalta ovat kauhea asia mutta eivät ne ole naisvihaa. Eikä sekään että miehet ovat perinteisesti saaneet pitää valtaa ole naisvihaa.

Ihmiset nyt luonnostaan kohdistavat vallankäyttöä ja väkivaltaa naisiin, miehiin, lapsiin ja muihin eläinlajeihin.

Tästä pääsee eroon vain sivistyksellä, kasvatuksella ja rangaistuksilla. Ei väittämällä kaikkea naisvihaksi.

Päivämäärä:   4.6.26 13:41:46

Aika naisvihaa kääntää naisviha naisten syyksi, ellei muuten niin sitten äitien kautta. Miehet opettavat pojilleen naisvihan ja naisten kohtelun.

Mies voi opettaa pojalleen asiallisen toisen ihmisen (naisen) kohtelun mutta äiti voi olla naisvihainen ja vaikuttaa täten poikaansa.

Päivämäärä:   4.6.26 13:45:46

Meillä oli äiti naisvihainen mutta isä ei.

Päivämäärä:   4.6.26 13:49:22

>ainoa tiedossa oleva vanhempi

Eli mulatit lasketaan "suomalaisiksi".

Päivämäärä:   4.6.26 13:53:29

Sinä väitit:
"Siihen 68%:iin sisältyy kansalaisuuden saaneet mamut,"

Miten s aatanan tyhmä sinä oikein olet?

Päivämäärä:   4.6.26 14:10:29

Naisviha on saanut uuden pohjakosketuksen, joka koskee jo alakouluikäistä lastakin; eräässä keskusteluryhmässä incel-inisijät pohtivat ihan tosissaan, että tuo kuohuttanut 19 vuotiaan "suhde" 12 vuotiaaseen lapseen olisi sen 12 vuotiaan lapsen syy.
Hän on mennyt ja käyttänyt kehitysvammaista 19 vuotiasta miestä törkeästi hyväkseen, vietellyt ja pakottanut harrastamaan seksiään kanssaan.

Tuosta alemmaksi ei oikeastaan enää voisi vajota, vaan tuollaista pohtivat voisi taluttaa saunan taakse toivottomina tapauksina.
Ilmeisesti porukkaa, jotka ovat pedofiilejä itse, jotka puolustelevat tekojaan sillä, että no se taapero tai lapsi nyt vietteli ja selvästi halusi ja nautti tilanteesta.
Hyi stna.

Lähettäjä: Ha ha 
Päivämäärä:   4.6.26 18:01:40

Jaha, tänään uutisoitu että ihmisten iloksi tuodut kesälampaat on jouduttu viemään pois kun niitä kiusataan.

Varmaan on tämäkin naisvihaa eikä ihmisluonnon luontaista pahuutta. No ei vaan kasvatuksen puutetta.

Päivämäärä:   4.6.26 18:15:13

Ha ha, tajuatko kuinka umpityperältä kuulostat? Sä olet tässä ainoa, joka puhuu naisvihasta kesälampaiden yhteydessä. Tarkoitatko siis todella verrata naisia (kesä)lampaisiin? Koska siltä se kuulostaa eikä todellakaan edesauta asiaasi, jos tarkoituksesi on osoittaa naisviha liioitelluksi ilmiöksi.

Päivämäärä:   4.6.26 19:33:33

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10384412&t=10384412

Tässä teille vähän naisvihaa.
Sori, en tajua, miten tästä läppäristä saa hakaset, jotta voisi linkittää.

Päivämäärä:   4.6.26 19:38:36

^ 100% totta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.