|
Lähettäjä: ggg
Päivämäärä: 3.6.26 16:13:47
"Riippuu, ne hinnat voi laittaa vaikka "alkaen x e" ei tartte tarkkoja hintoja, mutta olisi kiva tietää että mistä ne edes alkaa tai paljon on kilometrit eikä niin että tulee täytetä yllätyksenä. En mitään tarkkoja hintoja vaadikaan tai jokaiselle toimen pisteelle, kunhan olisi vaikka edes "kesäkengät alkaen xe" jne."
Koska sitten asiakkaat alkaisivat mutkuttaa "Niimmutku sulla luki netissä et kengitys/vuolu ois jotain X euroo" eikä asiakkaat ymmärrä yhtään, mistä hinta koostuu ja miksi se pelkkä vuolu maksaakin enemmän kuin mitä se "alkaen hinta" on...
Jos kengittäjä laittaisi "alkaen X euroa mutta voi olla paljonkin enemmän", kyselisi asiakkaat "paljonko enemmän?". Sitä voi olla vaikea määritellä joten helpommalla pääsee kun ei luettele hintoja.
Ota yhteys kengittäjiin ja kerro sijainti ja talli ja mitä hevonen on vailla ja millainen kengittää ja millaisissa puitteissa ja kysy suurin piirtein hintaa. Ja varaudu maksamaan enemmän. Kysy myös tallilta että onko muillakin tulossa kengittäjä ja sitten, että saisiko tältä samalle käynnille vai onko ihan hirveä kiire ja tiukka aikataulu.
Minä otan aina sellaisen kengittäjän, joka tuo kengät mukanaan, maksoi mitä maksoi. Minua ei kiinnosta vaikka kengittäjä veloittaisi kengistä 3-kertaisen hinnan Puuiloon verrattuna. Minua kiinnostaa se, että hän tulee kun on luvannut (ja ilmoittaa myöhästymisestä), tekee hyvää työtä ja minä selviän rahalla eikä minun tarvitse rampata etsimässä sopivia kenkiä mistään. Maksan heti ja aina vähän yläkanttiin, tarjoan kahvia ja pullaa ja vessan.
|