|
Lähettäjä: Veeras
Päivämäärä: 2.6.26 14:57:55
Yritä ajatella niin, ettei kannata murehtia ja negailla sellaista, mille et itse VOI mitään. Joo, voit boikotoida niitä viisuja, mutta et pysty itse muuttamaan niitä. Monella joku isompi juttu elämässä muuttaa suhtautumista - esim vaikea sairastuminen. Sitä en toki voi suositella.
Itsellä se kuitenkin muutti suhtautumista ja etenkin se, kun toivuin pitkästä sairaudesta. Olen paljon onnellisempi pienistä jutuista, enkä halua kuluttaa energiaa murehtimalla sellaista, mille en voi mitään.
Tänään on ollut vähän blaah päivä muuten, mutta tulin iloiseksi kun kävin kiertelemässä mun kasvimaata ja kantarellipaikkaa (kyllä, siellä todellakin tuli jo 28.5. ensimmäiset minipienet kantarellien alut näkyviin!!! Toki kastellaan toistaseks etteivät kuivu, mutta ollaan monena keväänä kasteltu eikä ikinä noin aikaisin ole näkynyt alkuja!).
Olen ihan omin kätösin onnistunut saamaan alulle tuota kasvimaata, kylvänyt itse kaikki, istuttanut itse kaikki muut paitsi osan perunoista mies istutti mun kanssa. Vaihtanut laatikoihin mullat ja lannoittanut itse jne. Vitsit miten siistiä seurata, kuinka nuo kaikki kasvaa!!
|