Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kävin rakenneultrassa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.6.26 17:32:33

Hauska sattuma miten olin aivan varma raskauden alusta asti, että meille tulee tyttö. Poika ei edes käynnyt mielessäkään. Tein huvikseni myöhemmin pari leikkimielistä nettitestiä kumpaa sukupuolta lapsi tulee olemaan. Kaikki sanoi myös tyttö, vaikka eihän noi oikeasti sano mitään. Autossa matkalla tänään pistin miehen vielä arvaamaan ja hänkin sanoi, että hänestäkin tuntuu sen olevan tyttö. Ja sieltähän tänään se selvisi, tyttö on tulossa. :) Hauska kun välillä menee nappiin tollaset vahvat tunteet jostakin kuin myös epäpätevät nettitestit.

Re: Kävin rakenneultrassa

Lähettäjä: Ninja 
Päivämäärä:   1.6.26 17:36:13

Onnea perheenlisäyksestä!! :)

Päivämäärä:   1.6.26 18:00:31

Aivan sattumaa.

Lähettäjä: f,rrk 
Päivämäärä:   1.6.26 18:28:22

Minun siskolleni kaikki hokivat, että hänelle tulee poika, kun mahan muodosta näkee. Ultran perusteella lapsi oli tyttö, mutta muut nauroivat että siskoni odottaa poikaa, ihan selvästi on poika, höpö höpö se ei ole tyttö, olet väärässä! Ilkkumista oli niin paljon, että siskoni pahoitti mielensä ja jopa itki jossain vaiheessa, kun ämmälauma ympärillä väittää hänen (ja ultran) olevan väärässä sukupuolesta, kun kyllähän ämmälauma mahan muodosta näkee, että POIKA SE ON!!

Tyttö tuli. Että katsokaa te ilkkuvat ämmät omaa läskipersettänne sen sijaan että tuijottelette toisten mahaa.

Päivämäärä:   1.6.26 18:42:23

Mulla on myös "poikastereotyyppinen" maha vaikka tyttö. Käsittämätöntä että joku uskoo noin vahvasti mahan muotoon sukupuolen takia ja vielä uskoo sitä enemmän kuin ultraa. Todella ikävä kokemus edellisen siskolle :( Ärsyttäisi itseänikin varmasti raivonpartaalle.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   1.6.26 18:46:21

Onnea aloittajalle 😊

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.6.26 21:45:05

Minullekin luvattiin alkuun tyttöä mutta kappas kappas, vaihtui matkan varrella pojaksi.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   2.6.26 10:35:44

Mulla oli ennestään yksi poika ja seuraava oli todettu rakenneultrassa tytöksi. Silti yksi työkaveri vänkäsi että kyseessä vatsan muodon perusteella ihan varmasti poika!!!

Tyttö tuli ja työkaveri on ärsyttävä edelleen :D

Päivämäärä:   2.6.26 10:51:12

Minä näin unen ennenkuin olin tehnyt edes raskaustestin, että sain pojan. En kertonut aavistuksestani kenellekään mutta poika sieltä sitten tuli. Kumpi vain olisi ollut yhtä mieluinen ja nimi ehdotukset oli molemmille mietittynä.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   2.6.26 11:20:03

Esikoista odotellessa moni kommentoi mahan muodon perusteella, että poika tulossa. No eipä ollut, vaan tyttö. Ei kysytty sukupuolta rakenneultrassa, mutta oli semmoinen olo, että tyttö taitaa tulla.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.6.26 12:11:35

Onnea perheenlisäyksestä.

Mulla on kolme lasta, jokaisen kohdalla voimakas aavistus on osoittautunut oikeaksi. Jokaisen kohdalla olen myös ollut varma raskaudesta ennenkuin se olisi ollut mahdollista edes varmistaa testillä. Näistä kolmesta yhtä "tehtiin" pitkään, toista yritettiin aktiivisesti ja kolmannen kanssa kävi vanhanaikaisesti.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   3.6.26 08:49:45

Mullakin vaihtui rakenneultran tyttö pojaksi :D

Lähettäjä: Meeri 
Päivämäärä:   3.6.26 12:05:17

Ihanaa! Onnea <3

Mulle tulee lapsenlapsi syksyllä. Miniällä oli kans maanantaina rakenneultra. Mahtavaa kun tulee maailmaan vauvoja!

Lähettäjä: Etsivä 
Päivämäärä:   4.6.26 08:47:39

Mulla oli kans vahva tunne aikoinaan siitä, että vauva oli poika ja oli se 

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.