|
Lähettäjä: pun.sin.mustekala
Päivämäärä: 1.6.26 12:48:30
Meillä näin :
Minulla ei ole yhtäkään ainutta kaveria, eikä ystävää. Kaksi sydänystävää oli, mutta heistä ei ole kuulunut enää vuosiin mitään. Itse en jaksa olla aina se, joka heille laittaa viestiä, taikka soittaa. Ja yleensä, jos olen itse heille soittanut, heillä on ollut muuta tekemistä, eivätkä he ole joutaneet juttelemaan kanssani. Molemmat perheellisiä. Toinen asuu n. 600km päässä ja toinen asuu n. 300km päässä. Molempiin matka ei ole pitkä, mutta toisaalta turha olla menossa kylään, kun ei heistä ole kuulunut tosiaankaan moneen vuoteen mitään.
Miehelläkään ei ole yhtäkään ainutta kaveria, eikä ystävää.
Olemme toisaalta tyytyväisiä näin.
Toisaalta kaipaisin ystävää / kaveria, toisaalta taas en.
Laitetaan näin :
miksi kyllä? - olisihan se kiva, että olisi ystäviä / kavereita, joiden kanssa nähdä ja viettää aikaa, kuin vain olla tuon puolison kanssa (toki viihdyn puolison kanssa, joten siitä ei ole kyse).
miksi ei? - on niin paljon selkäänpuukottajia ollut elämässä, joten toisaalta siksi taas ei. en halua, että omasta elämästäni lähtee perättömiä asioita eteenpäin.
Minulla oli n. 4 - 6 vuotta sitten 2 kaveria. Toisen kanssa olin enemmän tekemisissä, kuin toisen kanssa, vaikka asuimmekin samalla paikkakunnalla. Toinen oli kiusaaja ja toinen taas juorusi kaikki sanomiseni tälle toiselle (olivat siis myös keskenäänkin kavereita). En todellakaan halua tällaisia ihmisiä elämääni.
|