|
Lähettäjä: Edwina
Päivämäärä: 1.6.26 07:37:11
Täällä yksi. Mulla on hyvin pieni palkka (ei täysiä viikkotunteja), mutta pärjään sillä just ja just eläen pienessä vuokrayksilössäni ja eläen säästeliäästi. Saan maksettua pakolliset laskut ja kipujen hoitoon tarvittavat riittävät lääkkeet (krooninen sairaus). Säästöön ei kyllä mitään jää, mitta ei se haittaa, tällä mennään nyt. En koe, että raha tekee minua yhtään tämän onnellisemmaksi. Multa ei silti puutu yhtään mitään. Elämässäni on ihania ystäviä ja rakkaita ihmisiä, harrastukseni ovat ilmaisia ja oikeasti nautin niistä, ruokaa on sen verran että ei nälkä ole (hyvä ruoka ei ole minulle elämässä lainkaan tärkeää, syön joka tapauksessa joka päivä ihan samalla kaavalla), pidän tästä kaupungista missä asun ja jalkaisin tai pyörällä pääsen kaikkialle mihin tarvitsee, mulla on kiva vaatekaapin sisältä josta saan mieluisia asuja päälleni joka päivä (esteettisyys on minulle tärkeää), nautin elämän pienistä asioista (esim luonnossa liikkumisesta, juoksulenkin jälkeisestä olosta, hyvistä keskusteluista, halauksista, kauniista auringonlaskusta jne). Olen aidosti onnellinen eikä ahdista.
|