Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko täällä onnellisia köyhiä?

Lähettäjä: Pullea 
Päivämäärä:   31.5.26 19:32:28

Onko kaikkien köyhien arki niin ankeaa kuin somessa kuvataan vai löytyykö täältä tyytyväisiä köyhiä joita ei elämä ahdista?

Re: Onko täällä onnellisia köyhiä?

Lähettäjä: Juuuh 
Päivämäärä:   31.5.26 20:07:32

Minä O/

Joku päivä kyllä toivottavasti kuntoudun ja pääsen taas työelämään, mutta pärjään nyt näin!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   31.5.26 20:20:34

En ole onnellinen muttei johdu rahasta

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   31.5.26 21:07:11

Olen onndllinen ja tyytyväinen elämääni. Rahaa ei ole, että voisin kauas matkustella. Katto pään päällä, vuokra asunto ruokaa on, ystäviä ja edulliisia harrastuksia. Terveys hyvä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.26 21:13:26

Itseä ei ole 3v työttömyys haitannut yhtään.
Olen epävarmalla alalla ja siksi en ole koskaan ottanut mitään vastuita mistä en voisi työttömänä selvitä. Eli ei ole sellaista hätääkään.

Lempijutut on ilmaisia. Ulkoilu, lukeminen, kiinnostavien asioiden itseopiskelu, liikunta, leffat, sukulointi, kokkailu ja leipominen. Tekisin tasan samoja asioita vaikka olisin raharikas.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.26 23:00:04

Olen hieman katkera tällä hetkellä kun elänyt pitkään veitsen terällä oman terveyden kanssa ja ympärillä olevat ihmiset vain keräävät sääliä itselleen olemalla surkeina. Vaikka heillä ei ole elämässään mitään hätää, kun ovat terveinä ja työelämässä. Ällöttää tuollainen käytös ja vellova vetelyys.

Lähettäjä: Edwina 
Päivämäärä:   1.6.26 07:37:11

Täällä yksi. Mulla on hyvin pieni palkka (ei täysiä viikkotunteja), mutta pärjään sillä just ja just eläen pienessä vuokrayksilössäni ja eläen säästeliäästi. Saan maksettua pakolliset laskut ja kipujen hoitoon tarvittavat riittävät lääkkeet (krooninen sairaus). Säästöön ei kyllä mitään jää, mitta ei se haittaa, tällä mennään nyt. En koe, että raha tekee minua yhtään tämän onnellisemmaksi. Multa ei silti puutu yhtään mitään. Elämässäni on ihania ystäviä ja rakkaita ihmisiä, harrastukseni ovat ilmaisia ja oikeasti nautin niistä, ruokaa on sen verran että ei nälkä ole (hyvä ruoka ei ole minulle elämässä lainkaan tärkeää, syön joka tapauksessa joka päivä ihan samalla kaavalla), pidän tästä kaupungista missä asun ja jalkaisin tai pyörällä pääsen kaikkialle mihin tarvitsee, mulla on kiva vaatekaapin sisältä josta saan mieluisia asuja päälleni joka päivä (esteettisyys on minulle tärkeää), nautin elämän pienistä asioista (esim luonnossa liikkumisesta, juoksulenkin jälkeisestä olosta, hyvistä keskusteluista, halauksista, kauniista auringonlaskusta jne). Olen aidosti onnellinen eikä ahdista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.