|
Lähettäjä: höhö
Päivämäärä: 31.5.26 17:48:35
Joskus ilmoituksia lukiessa ei tee ollenkaan mieli ottaa yhteyttä myyjään, kun heti näkee, ettei hänen kanssaan saa kauppoja aikaan.
Ihan jo se, ettei ilmoituksessa ole kaikkia tarvittavia tietoja ja ilmoituksessa lukee "tosiostaja soittaa" ja "voitte toki viestejäkin lähetellä, mutta kamoon". Ei niitä tarvittavia tietoja taatusti soittamallakaan saa, kun myyjä veetuilee ja vänkää. Jos ylipäätään viitsii edes vastata puhelimeen.
Olen pidemmän aikaa harkinnut tietynlaisen auton ostamista ja eräs ilmoitus on jäänyt mieleen, kun se menee hakukriteereihini. Se pyörii etusivulla eikä hyödytä, että ilmoitukseen päivittää jotain jonnin joutavia, kun ne perustiedot puuttuu edelleen, ja ilmoitus on kirjoitettu niin typerään tyyliin.
En ylipäätään ymmärrä, miksi ilmoitukseen ei voi laittaa olennaisia tietoja tai edes sellaisia kuvia, joista saisi selvää, eikä tarvitse kysellä "tyhmiä". Esim. "Myydään ruokapöytä. Tosiostaja soittaa". No kerro nyt edes että onko kyseessä kahden vai kahdeksan hengen pöytä tai laita edes kuva, josta näkisi millainen pöytä on kysessä. Tai sijainti, niin tietäisi mistä se tuote pitää hakea tai jos se onnistuu vain tiettynä päivänä tiettyyn aikaan, niin ilmoita sekin. Ja kun ostaja kysyy, sopiiko ajankohta X niin vastaus on "ehkä oon kotona, ehkä en, ehkä oon lenkillä tai saatan olla muuallakin". No okei...
|