Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi joku käyttäytyy näin?

Lähettäjä: Lippe 
Päivämäärä:   30.5.26 16:24:18

Ei mua tämä millään tavalla häiritse, mutta oon vaan miettinyt mistä tällanen tulee.

Jos ihminen tilaa sokkona vaikkapa hajuvettä, meikkejä, vaatteita, hiuslisäkkeitä, ripsiä, mitä tahansa, niin miksi on pakko aina sanoa, että "on kyllä todella hyvä, mä tykkään!" Tai tilaa vaikka hulavanteen, kuntopyörän, kahvakuulan jne. vaikka tietää, että käyttämättähän ne jää, on silti pakko uskotella, että "kyllä mä luulen että tää tulee ihan käyttöön nyt!"
Ja jos vaikka käyt parturissa eikä se ole aivan onnistunut, ei voi sanoa että kato mikä harakanpesä, vaan "Musta on kyllä kiva!"
Sit kaikki laitteet ja meikit jää kuitenkin käyttämättä.

Ihan kuin ei pystyisi myöntämään itselleen, että tulipa hutiostos? Onko se jotain pikkasen ostomaniaa? On kalliitakin vehkeitä joita ei käytetä joko ollenkaan tai äärimmäisen harvoin.

Re: Miksi joku käyttäytyy näin?

Lähettäjä: Mh 
Päivämäärä:   30.5.26 19:50:40

Pystyn kyllä myöntämään että rahat meni, huti tuli. Yksi kalleimmista hutiostoksista oli hevonen. Tuttava kävi koeratsastamassa toisella puolella Suomea ja sen perusteella ostin. Tuli kotipihaan ja kun tuli kuljetusautosta ulos tiesin heti että eipä ole oma hevonen. Möin muutaman kuukauden päästä huomattavasti halvemmalla pois.
Jotkut puseron ostot tai hiusväri mikä ei miellytä kuittautuu kyllä ihan naurulla että no, näin kävi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.5.26 20:39:18

Talon maalauksesta havaintoja, vaikka millä paskamaalilla maalaisi talon ja se vetäisi homeeseen niin aina muistetaan sanoa kuinka hyvä on se maali jonka valitsin ja jolla maalasin taloni.

Lähettäjä: ee 
Päivämäärä:   30.5.26 20:39:53

Juu minäkin voin kyllä sanoa heti, että taisin ostaa kalliin vaatetelineen, kun hankin kuntopyörän. Hassua että aikuinen ihminen uskottelee itselleen (?) ettei epäonnistu (?) vaikka nuo on lopulta vain pikkujuttuja.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.26 21:42:43

kulissit oltava kunnossa, varmasti raskasta. mutta se on elämäntapa ja henkireikä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.5.26 21:46:18

Mitä jos oikeasti tykkää? On mullakin meikkejä joita en käytä tyyliin ikinä kun en jaksa, mutta silti tykkäsin niistä ostaessa ja edelleenkin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.