Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kissanristiäiset

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.5.26 07:00:00

Meillä on tänään kissanristiäiset!
Mitä muita hölmöjä juhlia olette pitäneet tai olleet vieraina?
Akvaariokalan syntymäpäivät, leikkimökin vihkiäiset...?

Re: Kissanristiäiset

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.5.26 07:02:58

Meillä juhlitaan perinteisiä syntymättömyyspäiviä. Eli ei oikeasti ole mitään syytä juhlaan, mutta...

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   30.5.26 07:06:09

Meillä ei juuri juhlita :(

Lähettäjä: juuri 
Päivämäärä:   30.5.26 09:00:57

Tämähän on hauska idea. Voisi ruveta pitämään syntymättömyyspäiviä, että saisi porukkaa kahville. :D

Lähettäjä: g 
Päivämäärä:   30.5.26 09:06:05

Nimipäivät juhlitaan, myös kissojen, koirien ja hevosten.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.5.26 11:49:16

Niin ja lapsuudessa meillä oli joka kesä heinänteon päätösjuhla, kun pikkupaalit oli saatu kerättyä pois pellolta.

Lähettäjä: ´ 
Päivämäärä:   30.5.26 12:09:09

Linnunpöntön harjakaiset.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.5.26 12:11:43

Tässä kissanristiäisiin sopiva kortti:

mustakissadesign.fi/p/
kissanristiaiset-kissa-postikortti

Lähettäjä: ´ 
Päivämäärä:   30.5.26 18:40:43

Mikäs tuli kisulle nimeksi?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.5.26 08:34:09

Ihania juhlan aiheita teillä!

Ja kiitos kysymästä, kissasta tuli Raju :)

Lähettäjä: Kummitus 
Päivämäärä:   31.5.26 09:32:52

Ihania juhlan aiheita! Meillä juhlitaan myös lemmikkieläinten syntymäpäiviä.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   31.5.26 09:37:55

Meillä on kaikilla kolme nimeä. Juhlitaan näyttävästi kaikkia nimipäiviä. Yksi yhteinen nimipäivä on toisen lapsen kanssa mutta 11 kertaa saadaan joka tapauksessa juhlia.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   31.5.26 11:45:07

Kaverin luona parina vuotena pidetty astutuskauden päätösbileet syksyllä. Sauna ja palju hyvien juomien kera. Kaverila yksi ori jolla astuttaa tammoja. :)

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   31.5.26 12:01:28

Meillä on lähes joka vuosi laidunkauden avajaiset.

Lähettäjä: jdkde 
Päivämäärä:   31.5.26 13:34:19

Minä yritin josku järkätä kaikkia juhlia ties minkä kunniaksi ihan vain saadakseni kavereita paikalle. Mutta eipä ketään kiinnostanut, niin ei sitten...

Eipä ihmisiä kiinnostanut myöskään mitkään "oikeat" juhlat, kuten tuparit tai synttärit. Tai no, jokainen olisi voinut tulla yksittäin/kaverin kanssa, mutta koska minun kaverini eivät jostain syystä osaa bondata keskenään, niin kukaan ei tullut, jos joku muu oli paikalla tai silminnähden järkyttyi, jos joku olikin jo paikalla/tulikin paikalle. Eli enpä jaksa järjestää mitään... Jokaiselle kaverille sitten yksitellen.....

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.26 14:05:39

On ihana kun on teitä joilla kavereita on, oma elämä myös aika lailla kaveriton mutta itsekseni juhlistan päiviä kuten haluan, teen arjesta juhlaa. Vaikka ajatuksissani, jos ei aina muuten.

Lähettäjä: niibba 
Päivämäärä:   31.5.26 15:38:22

Olisipa minullakin niin paljon kavereita että kannattaisi järkätä mitään. Sama asia kuin jdkde:llä, eli vaikka jotain järkkäisi niin kukaan ei tule, koska kaverini eivät halua olla kimpassa vaan kaikkien pitäisi saada nähdä minua keskenään. Nykyään kavereita ei juuri edes ole. Jotain yksittäisiä, joita ei todellakaan voi kutsua mihinkään juhliin koska ajattelevat ettei hänen kannata tulla kun "Emme ole sillä tavalla kavereita" (??) tai sitten "No en mä tunne sieltä kuin sinut".

Tulee paha mieli, kun minua ei pidetäkään kaverina tai juhliini ei viitsitä tulla minun vuokseni :(

En siis ole yli 10 vuoteen järkännyt mitään, kun tarpeeksi monta kertaa sain kokea tuon, että kukaan ei halua tulla paikalle minun vuokseni tai jos paikalla on joku muukin kuin minä. Tympeää.

Mikä ihmisiä oikein vaivaa, kun sosiaaliset taidot on kadonneet? Kaikki on niin minäminä-tyyppejä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.