Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kasvojen maksaläiskät, miten eroon??

Lähettäjä: Gunther 
Päivämäärä:   29.5.26 23:52:26

Mulla on aina ollut naamassa pisamia (?)
Nyt ilmestyi otsaan n. 3x5cm maksaläiskä ja huulien yläpuolle "viikset". Tuon otsan kanssa vielä selviäisin mutta nuo "viikset" on liikaa! Onko hyväksi koettuja keinoja niiden hillitsemiseen tai jopa vaalentamiseen? Nuo viikset syö itseluottamusta aika lujaa naisihmisenä.....
Normaalisti en meikkaa mutta sitäkin alkanut harkitsemaan ettei "viikset" näkyisi.

Re: Kasvojen maksaläiskät, miten eroon??

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   29.5.26 23:53:28

Mulla tulee otsaan jos pääsee aurinko liikaa porottamaan. Olen saanut vaaleammaksi c-vitamiiniseerumin, happokuorinnan ja a-vitamiiniseerumin ja -voiteen kanssa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   29.5.26 23:54:56

Mulla katosi, kun sterin myötä lopetin e-pillerit. Tosin aika pian maksaläiskät varmaan olisivat lasjentuneet jo peittämään koko kasvotkin, jolloin eivät enää olisi niinkään erottuneet.

Lähettäjä: Aurinko 
Päivämäärä:   30.5.26 00:15:29

Auringon välttäminen. Ulkona kunnon suojakertoimet ja leveälierinen hattu. Mahdollisimman paljon sisällä varsinkin keskipäivällä, kun UV-säteily suurimmillaan, mutta mahdollisuuksien mukaan kesällä (aurinkoisina päivinä) ulkoilu aikaisin aamulla tai myöhään illalla.

Nämä ihotautilääkärin ohjeet.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.5.26 01:12:11

Nizoral shampoolla

Päivämäärä:   30.5.26 03:54:22

Minä ostin testiin Nivean Luminous 360 serumin ja yövoiteen. Näistä oli hyviä arvosteluita ja ennen ja jälkeen -kuvia. Aloitin vasta käytön, joten vielä en tehosta itse osaa sanoa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.5.26 09:40:41

Auringolta hyvin suojautuminen auttaa hieman. Itsellä loppui pigmenttiläiskien ilmestyminen kokonaan e-pillerien lopetukseen.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.5.26 09:53:37

Ennakoiminen jo aikaisin keväällä aurinkosuojan lisääminen.kätevä ja hyvä on puikkomallinen suoja 50 kertoimella, ainakin dermosilista saa.

Päivämäärä:   31.5.26 11:56:27

Ei auta muu kuin auringolta suojautuminen. Lippis + spf50 tammikuusta marraskuulle, kyllä ne jo syntyneetkin äkkiä haalenee.

Lähettäjä: Marika 
Päivämäärä:   2.6.26 08:24:33

Minä kärsin vuosia maksa läiskän leviämisestä kasvoille, joka kesä vaihtoi paikkaa ja paheni. Viime vuonna kokeilin ensimmäistä kertaa Nivean Luminous 360 sarjan tuotteita ja todellakin toimii!! Tulokset ei näy heti, mutta pikkuhiljaa haaleni kunnes katosi kokonaan. Tänä vuonna jatkoin käyttöä vasta keväällä kun ensimmäinen pieni maksa läiskä ilmestyi, nyt ahkerasti vrasvailen ja hyvin haalennut eikä ole levinnyt.

Suosittelen siis kokeilemaan, kallista rasvaa mutta toimii! Tokmannilta ja Kärkkäisellä joskus alennuksessa!

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   2.6.26 12:53:56

Aurinkovoide kesällä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.6.26 14:36:42

Sinulla on melasma. Nuo viikset voi olla merkki hormonitoiminnan häiriöistä. Milloin olet viimeksi käynyt lääkärissä?

Lähettäjä: sentti 
Päivämäärä:   2.6.26 16:16:58

Itsellä kanssa tuli ”viikset” maksaläiskästä. Ei saanut mitenkään piiloon. Poistuivat vasta kun lopetin yhdistelmäehkäisypillereiden käytön. Nykyään minipillerit ja ei maksaläiskiä. Ehkäisyn välissä oli kyllä vuosia aikaa eli en mitenkään lennosta vaihtanut.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   2.6.26 18:28:22

Aurinkorasvaa vaan aina

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.