Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paras ruoka ilman tiskivuorta?

Lähettäjä: tiskiharjalla 
Päivämäärä:   29.5.26 19:26:47

Muutkin kuin valmisateriat.

Re: Paras ruoka ilman tiskivuorta?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   29.5.26 19:27:52

Kokkikartanon häränkullipata.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   29.5.26 19:42:28

Kinkkukiusaus .

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   29.5.26 20:00:10

Savulohipasta, taviit vaan yhden kattilan: keitä pasta, kaada vesi pois, lisää kermaa ja sinappia ja sitruunaa. Lopuksi kylmösavulohet, parmesaania ja mustapippuria joukkoon= valmis

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.5.26 20:04:20

Broileripata. Riisiä pohjalle, sitten herne-maissi-paprika tms. pakastevihannekset, siihen broilerinkoivet tai -siivet, vettä että riisit peittyy ja uuniin. Tähän vaiheeseen mennessä käytetty yksi astia.

Lähettäjä: Ranut 
Päivämäärä:   29.5.26 20:08:11

Ranskalaiset ja uunimakkara. Leivinpaperia pellille, niin ei tarvitse tiskata.

Jos uunimakkaran korvaa nakilla, sen saa pilkottua tavallisella veitsellä, joka kestää tiskikonetta. Uunimakkaran viillot vaativat yleensä puukon, jota ei suositella tiskikoneessa pestäväksi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.5.26 20:41:24

Melkein mitä vain ruokaa voi valmistaa uunissa ilman tiskiä. Tänään mulla oli pihviä ja vihanneksia, lykkäsin ne leivinpaperin päälle uuniin. Tiskiä tuli vasta syömisvaiheessa. Munakkaat, kiusaukset yms. voi valmistaa suoraan uunivuokaan, siihen kun heittää vielä leivinpaperin niin ei tarvitse vuokaakaan tiskata. Spagetti-jauhelihavuokaa teen yhden kattilan ja leivinpaperilla vuoratun vuoan taktiikalla. Ensin ruskistetaan jauheliha ja sipuli kattilassa ja sitten spagetit ja muut sörsselit siihen päälle. Siitä sitten aikanaan vuokaan ja uuniin. Ei tarvitse tiskata kuin se yksi kattila.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   29.5.26 20:43:10

Peltiruoat, keitot tai one pot- pastat. Uunissa myös erilaiset kiusaukset yms, munakkaat...

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   29.5.26 20:44:31

Savulohipasta, taviit vaan yhden kattilan: keitä pasta, kaada vesi pois, lisää kermaa ja sinappia ja sitruunaa. Lopuksi kylmäsavulohet, parmesaania ja mustapippuria joukkoon= valmis

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.