Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muita AMK-valintakokeissa käyneitä?

Lähettäjä: nalle 
Päivämäärä:   29.5.26 10:41:07

Kävikö kukaan muu AMK-valintakokeissa? Tuntuiko helpolta vai vaikealta? Minulla meni ihan penkin alle, etenkin päätöksentekotaidot-osio. Puolet meni ihan puhtaasti arpomalla, kun en millään ehtinyt tehdä niitä.

Re: Muita AMK-valintakokeissa käyneitä?

Lähettäjä: Matcha 
Päivämäärä:   29.5.26 11:51:28

Kävin ja minua pelottaa lähinnä se, että tehtävät tuntui minusta niin helpoilta. Siis heti alkaa epäilyttää, että ymmärsinköhän minä esim tehtävät ihan väärin tai jätin jotain tekemättä :DD Toki olin niihin päntännyt, mutta silti. Nyt ei auta kuin jännittää.

Päivämäärä:   29.5.26 13:50:32

Miten pänttäsit kokeisiin? Itse harjoittelin vain vähän matematiikkaa ja muuten lähinnä katsoin esimerkkitehtävät, ja totesin etten kauheasti muuten pysty valmistautumaan. Vähän soitellen sotaan siis.

Päivämäärä:   31.5.26 18:27:59

Eikö ole muita kokeissa käyneitä?

Lähettäjä: Saapas 
Päivämäärä:   31.5.26 20:24:29

Penkin alle meni. Päätöksentekotaidot oli kauhea, omasta mielestäni sain ehkä kaksi oikein ja muut meni arpomalla. Matikkaa en ole koskaan oppinut kunnolla ja koetilanteessa aivot vaan lopettavat kaiken laskemisen. Vaikka pänttäsin matikkaa enemmän vähemmän koko talven niin koetilanteessa en kykene ajattelemaan. Englanti tuntui kanssa jotenkin haastavalta ja suomi kai meni ok. En usko saavani opiskelupaikkaa vaikka ala jonne hain ei ole se kaikkein suosituin todellakaan. Noh ehkä polkuopintojen kautta sitten.

Päivämäärä:   31.5.26 20:40:28

Saapas, tsemppiä sinulle ja toivottavasti pääset jotain reittiä opiskelemaan sinne, minne haluatkin.

Itselle jäi kyllä tosi tyhmä olo kokeen jälkeen. Olen kuvitellut olevani ihan perusfiksu ja taskussa jo yksi maisterin tutkinto. Tuo koe oli kuitenkin aivan todella vaikea itselleni.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.