Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Palkanmaksu Lapha

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.5.26 10:06:24

Aloin tekemään keikkaa Laphalle tässä kuussa, 10. päivä ensimmäisen vuoron. Milloin ensimmäinen palkka pitäisi tulla? Joku työkaveri sanoi että kuun lopussa, mutta ei ole kuulunut. Pomo ei vastaa, ja vakkarit on pihalla määräaikaisten asioista. Toisekseen, miltä toimittajalta palkkatiedot tulevat? Aiempia on tullut ainakin kahdelta eri toimittajalta, joten en luota siihen että olisi enää sala.

Re: Palkanmaksu Lapha

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.5.26 10:40:30

Tuskin on kerennyt tämän kuun palkan maksuun. Olettaisin, että tulee ensi kuussa.

En ole laphalla töissä, mutta pohteella.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   29.5.26 21:01:24

Palkka tulee Maventalta. Oon itse määräaikainen ja palkka tulee kuun vika päivä, mutta joskus olen nähnyt jotain keskustelua että keikkalaisten palkat tulee jotenkin todella jälkijunassa. Laita viestiä taloushallintoon? Tai katso löytyykö Kaltiosta tietoa.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   29.5.26 21:25:20

Nämä tiedot, välittäjät ja palkkapäivät ja maksurytmit selviää kysymällä työnantajalta. Pitäisi lukea myös työsopimuksessa se miten palkka maksetaan.

Lähettäjä: hjk 
Päivämäärä:   30.5.26 08:25:11

Vieläkö joku ihmettelee, miksi ei oteta vastaan pätkätöitä? Tätä se on, jos soviteltu päivärahakin viivästyy kuukauden tai kaksi, vai onko siihen tullut muutos?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.