Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä täti-ikäinen löytää ystäviä?

Lähettäjä: Yksin 
Päivämäärä:   16.5.26 13:20:42

Lapsena ja nuorena oli helppo tutustua ja löytää kaveri, mutta aikuisena kaikilla on jo kavereita riittävästi niin, ettei uusia enää mahdu.

Olen juuri paikkakunnalle muuttanut ja vaikka tapaankin ihmisiä ja monen kanssa osuu intressitkin yhteen, yhteys katkeaa siihen, että ihmisten arki on jo täynnä.

Mistä löytää ne, joilla olisi aikaa ja kiinnostusta ystävystyä vielä aikuisenakin? Semmonen, jonka kanssa kahvitella, käydä yhdessä tallilla, joskus tapahtumissa ja vaik mummojumpassa?

Re: Mistä täti-ikäinen löytää ystäviä?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   16.5.26 13:29:26

Facen harrasteryhmistä, töistä, ystävien kautta, puolison kavereista/heidän puolisoistaan, kiinnostavista tapahtumista, matkoilta, opinnoista...

Mun aikuisena saamat tärkeimmät ystävät on olleet jotain tällaista kautta löytyneet.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   16.5.26 13:42:27

Olen aikuinen. Minulla ei ole yhtäkään ainutta kaveria. Yritin joitakin vuosia sitten etsiä facebookissa erilaisista ystävä-ryhmistä ystävää / kaveria. Muutaman kanssa juttelin, kunnes niistä ei enää kuulunut mitään.

Kaksi sydänystävää on. Tai oli. Heistä kun en ole kuullut muutamaan vuoteen enää yhtään mitään. Molemmat perheellisiä. Ja heillä omat ystävät ja kaverit. En halua olla aina se, joka ottaa heihin yhteyttä. Toinen saattoi vastata, kun soitin tai soitti myöhemmin takaisin, jos ei voinut puhua. Toinen ei vastannut, eikä soittanut takaisin. Niin se ystävyys jäi sitten siihen.

Toisaalta moni tietää minut, joten siksi niitä ystäviä / kavereita ei ole. Tuomitsevat minut vain netin perusteella. Siksi eivät edes halua tutustua. Eivät tiedä minkälainen olen netin ulkopuolella. Olettavat vain, että samanlainen kuin netissäkin. Netissä olen erilainen, mutta tosielämässä taas ihan erilainen, kuin netissä.

Taidan jäädä ikuisiksi ajoiksi ilman ystävää / kaveria. Toisaalta parempi olla ilman ystäviä / kavereita, kun ne ystävät / kaverit puhuvat sinusta selän takana pahaa. Ja tästä siis kokemusta.

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   16.5.26 13:44:53

Miksi Sanna olet netissä erilainen kuin oikeasti? Mikä idea vetää jotain roolia ja sitten surkutella että kun kukaan ei halua tutustua?

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   16.5.26 14:16:21

Lähettäjä: hm
Päivämäärä: 16.5.26 13:44:53

Miksi Sanna olet netissä erilainen kuin oikeasti? Mikä idea vetää jotain roolia ja sitten surkutella että kun kukaan ei halua tutustua?

Vastaus : Netissä tulee helposti kirjoitettua mm kärkkäästi ja menetän helposti hermoni, kun joku jankkaa jostain. Netin ulkopuolella en puhu yleensä kärkkäästi, mutta ehkä painokkaasti. Ja en vedä mitään roolia. Enkä surkuttele. Kunhan vain totesin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.