|
Lähettäjä: Sanna
Päivämäärä: 16.5.26 13:42:27
Olen aikuinen. Minulla ei ole yhtäkään ainutta kaveria. Yritin joitakin vuosia sitten etsiä facebookissa erilaisista ystävä-ryhmistä ystävää / kaveria. Muutaman kanssa juttelin, kunnes niistä ei enää kuulunut mitään.
Kaksi sydänystävää on. Tai oli. Heistä kun en ole kuullut muutamaan vuoteen enää yhtään mitään. Molemmat perheellisiä. Ja heillä omat ystävät ja kaverit. En halua olla aina se, joka ottaa heihin yhteyttä. Toinen saattoi vastata, kun soitin tai soitti myöhemmin takaisin, jos ei voinut puhua. Toinen ei vastannut, eikä soittanut takaisin. Niin se ystävyys jäi sitten siihen.
Toisaalta moni tietää minut, joten siksi niitä ystäviä / kavereita ei ole. Tuomitsevat minut vain netin perusteella. Siksi eivät edes halua tutustua. Eivät tiedä minkälainen olen netin ulkopuolella. Olettavat vain, että samanlainen kuin netissäkin. Netissä olen erilainen, mutta tosielämässä taas ihan erilainen, kuin netissä.
Taidan jäädä ikuisiksi ajoiksi ilman ystävää / kaveria. Toisaalta parempi olla ilman ystäviä / kavereita, kun ne ystävät / kaverit puhuvat sinusta selän takana pahaa. Ja tästä siis kokemusta.
|