Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Erotatko koirat yksinolon ajaksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.5.26 13:05:16

Mulla rajattu keittiö ja muu asunto kahteen osaan, johon erotan koirat työpäivän tms ajaksi. Jos vain toinen lähtee mukaan, toinen saa luonnollisesti olla koko asunnossa.

Kaveripiirissä heräsi keskustelua, että miksi vaivaudun. Koirat tulee pääsääntöisesti hyvin toimeen. Vanha narttu ja nuorempi uros. En silti halua ottaa riskiä, että sattuu jotain, enkä pääse väliin.

Koirat hyvin eri tyyppisiä rotuja keskenään ja tehdäänkin monia asioita erikseen, esim. vapaana ei voi pitää samaan aikaan ulkona, koska leikkityyleistä tulisi varmasti tappelu. Joskus myös vanhemmasta näkee, että alkaa riittää, jolloin nuorempi menee loppuillaksi keittiöön ja rauha säilyy.

Eikö nyt jokainen koiranomistaja toimi lemmikkinsä parhaaksi?

Re: Erotatko koirat yksinolon ajaksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.5.26 13:23:37

"vapaana ei voi pitää samaan aikaan ulkona, koska leikkityyleistä tulisi varmasti tappelu"

No onhan tuossa jo melkoinen syy. Minä en kutsuisi tätä kokoonpanoa hyvin keskenään toimeentulevaksi, jos ne vaativat ihmistä erotuomariksi joka käänteessä.

Mutta kyllä, toimit oikein.

Re: Erotatko koirat yksinolon ajaksi?

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   16.5.26 13:46:47

En.

Kun minulla oli koiria, niin molemmat saivat olla asunnossa vapaana, jos kotona ei ollut ketään ja jos oli, sama juttu.

Molemmat olivat narttuja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.