Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "Virtahepo olohuoneessa" miten reagoitte

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   16.5.26 09:40:00

Minun lapsuus oli sitä että kaikki vaan vaikenivat jos epämukava asia ilmaantui/nousi esille. Joku esim. Puhui tai käyttäytyi epäkorrektisti. Olen itse edelleen samanlainen, mutta jostain syystä en aina pysty hillitsemään itseäni vaan moläytän asian ilmoille, enkä koskaan oikein rakentavasti. En jotenkin kestävä sitä painetta, mikä tulee ilmiselvästä asiasta ilmaan vaan se kerääntyy kunnes poksahdan hallitsemattomasti.
Nostatteko te tällätavoin ilmiselviä epäkohtia esiin? Miten te kestätte virtahepoa olohuoneessa

Re: "Virtahepo olohuoneessa" miten reagoitte

Lähettäjä: Tarkentaisitko 
Päivämäärä:   16.5.26 10:10:02

Millaisista asioista sinä siis poksahtelet? Onko jotain esimerkkiä mitä olet möläytellyt?

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   16.5.26 10:14:46

Se vähän riippuu. Periaatteessa etikettivirheestä huomauttaminen (julkisesti ainakin) on etikettivirhe. Eli tietääkseni en möläyttele.

Mutta pitäisi ehkä saada esimerkkejä? En ehkä tunnista tilannetta, mistä aloittaja puhuu.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.5.26 10:29:40

Yleensä, jos on itsensä kanssa sinut ja hyvä olla, kestää toisen törppöilyn paremmin. Kun niistä ei kannata ottaa itseensä, kun teot ja puheet kertovat henkilöstä itsestään eikä oikeastaan niistä, joista puhuu.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.5.26 10:31:27

Mitä se poksahdus tarkoittaa? Ylireagoitko toisten mielestä? Alatko huutaa? Kiroilla? Käytätkö loukkaavia sanoja? Vai sanotko ”suoria sanoja” tyyliin ”ei ihme että oot läski kun syöt kymmenen edestä”.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.