Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yksityiset majoittajat Booking (Lontoo)

Lähettäjä: C.A. 
Päivämäärä:   16.5.26 09:37:57

Onko kokemuksia yksityisistä majoittajista Bookingin kautta Lontoossa? Oon Lontoossa aina asunut hotellissa, mutta nyt kiinnostelee matkaseurasta johtuen myös asunnot. (Haussa kaksi erillistä sänkyä, ja semmoinen ratkaisu näyttää monessa hotellissa maksavan ekstraa. )

Jostain syystä oon varma, että joudun jonkun huijauksen kohteeksi, jos otan Bookingista yksityisen majoittajan kohteen! En tajua, oon ihan normiälyinen ihminen, mutta tämmöinen jännä on nyt tullut. Joten vinkit jakoon miten erottaa huijstut aidoista? Skippaan tekoälyllä kalustetut ja ne joissa on alle 20 arviota, tai kaikki arviot ivat vain yhden maan kansalaisilta. Muita tipsejä?

Yksityiset majoittajat sinänsä on tuttuja, oon käyttänyt AirBnb:tä onnistuneesti usein muissa kohteissa. Mutta nyt kyllästynyt loppusiivoamiseen jne., joten siksi Bookingin kautta etsinnässä.

Re: Yksityiset majoittajat Booking (Lontoo)

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   16.5.26 09:44:01

Bookingia kokeiltu ja myös Airbnb:ta kymmeniä kertoja. Ei ongelmia. Ja Bookinginkin kautta voidaan odottaa myös siivousta jollain tasolla. Viimeksi oltiin Camdenissa Bookingin kautta ja oli erinomainen asunto. Pelkäsin rauhattomuutta, kun oli katutasossa ja ihan turhaan. Voin kaivaa tuon sinulle esille myöhemmin päivällä, jos tahdot. Oli aika huokea ja lähistöllä oli kiva brunssipaikkakin.

Lähettäjä: Majoittaja 
Päivämäärä:   16.5.26 10:08:28

En ole Lontoossa, mutta meillä on täällä Suomessa asunto molemmissa eli Airbnb:sä ja Bookingissa. Onneksi on voinut laittaa myös Bookingiin, koska Airbnb on nykyään melko kuollut, varauksia tulee suhteessa 1:20.

En siis osaa sanoa Lontoon markkinoista, mutta eiköhän sielläkin ole ihan rehellisiä yksityisiä majoittajina.

Ja Booking on niin paljon parempi myös arvosteluiden vuoksi, ei tarvitse jännittää sitä saako 5 tähteä vai ei.

Lähettäjä: mm 
Päivämäärä:   16.5.26 10:14:37

Itse laittaisin asunnon osoitteen googlemapsiin ja katsoisin mitä sieltä näkyy. Jos vie johonkin teollisuusalueelle tms niin on ehkä huijaus :D

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   16.5.26 10:15:45

Mm, eihän tuo osoite kerro mitään,vaikka paikalla olisi talokin, niin ei sinnevälttämättä pääse sisälle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.