Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Milloin sinulla on kesäloma?

Lähettäjä: nippe 
Päivämäärä:   15.5.26 22:37:29

Minulla alkaa 10.7 ja neljä viikkoa, olisin mieluummin aloittanut juhannuksesta mutta hyvä näinkin.

Re: Milloin sinulla on kesäloma?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   15.5.26 22:38:23

Joskus talvella. Toki duunien vapaa työnkuva mahdollistaa vapaat miltei milloin vaan. Teen mieluummin pitkää pöivää, niin jää enemmän vapaita.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.5.26 22:40:48

Eka pätkä kun koulut loppuu, viikko silloin. Toka pätkä heinäkuussa. Viikko silloinkin. Lopun ajan lapset ovat leireillä tai hoitajalla.

Unelmana on joskus pitää lomat elo-syyskuussa.

Lähettäjä: Elokuu 
Päivämäärä:   15.5.26 22:45:11

Elokuun puolivälistä alkaen 3 viikkoa. Syyskuun puolella tulen töihin. Paras aika lomailla: päivisin lämmintä, mutta öisin jo sen verran viileää, ettei päivällä ole tukalan kuumaa. Koulut ovat alkaneet, niin joka paikassa ei ole lapsiperheitä. Huonona puolena, että sellaiset paikat, joissa paljon nuoria kesätyöntekijöitä (esim. huvipuistot ja vastaavat), ovat jo kiinni.

Lähettäjä: Mulli 
Päivämäärä:   15.5.26 22:48:04

Valitettavasti nyt. Olisin halunnut nämä muutaman päivän syksyllä, mutta esimies ei suostunut vaikka samaa työtä tekevä työkaveri olisi halunnut vaihtaa. Ja kyllä, lapsi menee päiväkotiin HEINÄKUUSSA!!!

Lähettäjä: G.A 
Päivämäärä:   15.5.26 23:02:38

Ensimmäinen kerta elämässä: olen lomalla koko heinäkuun.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.5.26 23:11:14

Tänä vuonna loma heinäkuun.

Meillä kiertää. Viime vuonna olin lomalla kesäkuun, ja ensi vuonna sitten elokuun.

Viimeinen talvilomaviikko oli tämä viikko.

Lähettäjä: downshift 
Päivämäärä:   15.5.26 23:12:26

Koko kesän, lukuunottamatta paria viikkoa kesäkuussa ennen juhannusta. Olin kerrankin niin hyvin töissä keväällä ettei toimeentulosta tarvitse huolehtia ennen kuin syksyllä vasta. Melko luultavasti jotain hätäisiä puhelinsoittoja tulee kyllä kesänkin aikana, ja jotain lyhyitä pikatuurauksia tulee niitten myötä tehtyä. Mutta erilaisia reissuja, tapahtumia ja muita omia tekemisiä on kyllä buukattu kalenteriin jo useamman viikon edestä, eli ei niiden aikana ainakaan :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.