Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies haluaisi tavata, minua ei enää kiinnosta

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   15.5.26 19:27:01

Olen tutustunut yhteen mieheen, jonka kanssa olemme tapailleet muutaman kerran. Edelliskerran jälkeen tuli sellainen olo, että on hirveän työlästä nähdä, eikä minua oikeasti kiinnosta niin paljon. Saan stressiä jo siitä, että mies laittaa minulle viestiä ja kysyy tapaamista :D no nythän hän sitten kysyi ja aluksi olin sitä mieltä, että ehtisin varmaan nähdä ennen toista iltamenoa. Mutta sitten taas energiaa ei olisi ja ilmeisesti minua ei kiinnosta riittävästi, kun en järjestä sitä aikaa ja energiaa siihen. Pitäisikö antaa vielä yksi mahdollisuus vai pistää vaan kokonaan poikki? En tajua mikä minulle on tullut, kun en jaksa tehdä mitään ja olisin mieluummin yksin vaan vapaa-aikani.

Re: Mies haluaisi tavata, minua ei enää kiinnosta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.5.26 19:36:21

Ei tarvitse antaa toista mahdollisuutta. Sano vaan että ei kiitos.

Toki jos tuo muutos sinussa on tosi äkillinen niin sitä kannattanee tarkkailla. Esimerkiksi masennus voi joskus tulla hiipien.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   15.5.26 19:37:22

Ehkei se mies ole tarpeeksi kiinnostava?

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   15.5.26 19:37:42

Jos haluat olla reilu niin et haihattele mitään "vielä yksi mahdollisuus" -juttuja. Ei se sun kiinnostus siitä herää ja taas jos se mies on oikeasti kiinnostunut niin tapaaminen vain lisää kiinnostusta ja tätä kautta myös pettymystä sitten hetken kuluttua.

Kerro rehellisesti tuo aloituksen loppu tälle miehelle ja sen jälkeen mieti että pitäisikö vaikka lääkäriin mennä. Esivaihdevuodet? Vaihdevuodet?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   15.5.26 19:41:48

No toivottavasti ei vaihdevuosien vielä, kun ikää vasta 33v. Epäilen kyllä raudanpuutosta, mutta se tuskin nyt on syyllinen muuhun kuin laiskuuteen. Tai sitten vaan tämä työ on niin uuvuttavaa tällä hetkellä. Ajattelisin kyllä, että silti jos kiinnostaisi tarpeeksi niin järjestäisi silti aikaa. Nyt vaan ahdistaa se, että pitäisi vaivautua tapaamaan joku ja olemaan edustava.

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   15.5.26 19:44:29

Esivaihdevuodet voi alkaa jo tuossa iässä.

Kannattaa oikeasti pysähtyä miettimään itseä ja jaksamista. Jos tuo "en jaksa tehdä mitään" on vähän kaikessa, niin jossain on vikaa.

Ja ei, ei ole reilua toista kohtaan että "vaivaudut tapaamaan jonkun ja olemaan edustava". Annat aivan väärää signaalia tuolla toiminnallasi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.5.26 19:49:02

Mullakin tuli tollainen olo, kun sellainen mies, josta en ollut kiinnostunut, ehdotteli tapaamista. Myös jo hänen viestinsä aiheutti ahdistusta. Kas kummaa ku ei väsyttäny ja ahdistanu enää ku laitoin etten ole kiinnostunut.

Lähettäjä: just 
Päivämäärä:   15.5.26 19:54:12

Mulla taas meni maku yhteen tyyppiin kun mulle selvisi, että mun "läheiset" oli järjestänyt jutun mun selän takana ja keskenään siitä juttelivat. Eivät suoraa sanoneet mitään. Oon ilmeisesti silläkin saralla vaan almuja vailla ja kivaa ajanvietettä heille.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.