Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jaksaako miehesi kantaa sinua?

Lähettäjä: kdd 
Päivämäärä:   15.5.26 06:11:02

Perinteen mukaan aviomiehen kuuluu kantaa tuore vaimo kynnyksen yli. Sen tarkoituksena on ollut tuoda onnea avioparille.

Kantoiko miehesi sinut kynnyksen yli, jaksaisiko tehdä sen nykyään?

En ole koskaan mennyt naimisiin, mutta mieheni on joskus huvikseen kantanut minua. Eli jaksaisi kyllä kantaa.

Re: Jaksaako miehesi kantaa sinua?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.5.26 06:30:19

Kantoi kynnyksen yli silloin vuonna 89, ja kantoi eilen makuuhuoneeseen yläkertaan.

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   15.5.26 06:34:49

Olemme avoliitossa.

Lähettäjä: K. 
Päivämäärä:   15.5.26 06:38:30

Ei olla naimisissa, mutta jaksaa hyvin helposti, minä olen kukkakeppi ja mies satakiloinen fyysistä työtä ikänsä tehnyt. Nauratti joskus kun oli tilanne että en lyhyyttäni ylettänyt katsomaan jonnekin, niin mies nappasi minua kainaloista ja nosti eteensä suorilla käsillä kuin maitopurkin :D ei kuulemma painanut mitään :D

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   15.5.26 06:46:16

Helposti. On minua 30 senttiä pidempi ja 40kg painavampi.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   15.5.26 06:49:12

Jaksoi nuorena ja vielä häitten aikaan sai kyllä nostettua kynnyksen yli. Nykyään en halua testaavan, ettei riko itseltään paikkoja. Olen 25kg painavampi kuin tavatessa ja 10kg painavampi kuin naimisiin mennessä, mutta ennen kaikkea mies ei enää vuosiin ole urheillut aktiivisesti montaa kertaa viikossa kuten nuorena ja ikää on ehtynyt tulla molemmille.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   15.5.26 06:52:11

Kyllä ja helposti. Painan 58 kg. Mies painaa noin 90 kg ja on tehnyt aina hyvin fyysistä työtä (metsuri).

Lähettäjä: Cecilie 
Päivämäärä:   15.5.26 06:52:11

Hyvin jaksaa, vaikka heitellä ilmassa useamman kerran, hän nostaa minut kevyesti. Itse olen 164cm/47kg mitoiltani, mieheni taas on melkein 190cm pitkä, fyysistä työtä tekevä ja crossfittiä harrastava eli hyvässä lihaskunnossa oleva, joten yhden kynnyksen yli kantaminen ei ole hänelle mikään temppukaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.