|
Lähettäjä: liianvanhailmeises
Päivämäärä: 14.5.26 15:13:49
olipa kiva viesti taas kännyssä.
ystäväni?? tietävät että en ota puhelinta pihalle, mukaan, mihinkään. no töihin joo ja jos pitää tehdä otain että pelkään oman turvallisuuden puolesta esim kaivon pesu.
tiedät etten pidä puhelinta mukana niin miksi veetuilet? oisin tullut käymään mutta et vastannut.
no itäpä jos oisit vaan tullut. kyllä sinä elämäni tiedät.
ai et tiennyt että hän menehtyi. olihan se ilmoitus facessa.
voi vidy joo. muttenkin paskin sivusto ikinä ja ilmeisesti ok kertoa mitä vaan muka virallisesti.
en ole vieläkään löytänyt sitä elukkaa, mitä etsinyt pitkään. no onhan noita tossa useempia torissa ollut.
et sitten viitsinyt mainita vaikka tiedät ettei puhelin ole käteni jatke.
jnejne
miten ihmeessä maiilma tällaiseksi mennyt? ei puhuta, ei keskustella, ei olla livenä kahvipöydässä tai harrasteta.
kaikki tapahtuu netissä ja tulee idiootti olo kun mulla on oikeesti muutakin tekemistä ja elämä ihan irl.
teen touhuan ja seurustelen eläinteni kanssa. pitäskö se vapaaaika käyttää kännyä selaten? ei voi kyläillä. soittaa ja kertoa että X menehtyi. ei voi kertoa että tuolla on se taimi itä himoitsit tai elukka mitä etsit.
oishan se nyt netistä pitänyt tajuta ja heti löytää.
onko mulla paskat kaverit. olenko ite niin vajakki etten ymmärrä netissä roikkua?
näinkö tää maailma? sori vaan. en sopudu tähän mitenkään. mihin katosi ihminen ihmiselle? se saamarin luuri määrää ihan kaikesta laskut viranomaiset ja näköjään ystävät ja elämän.
onneksi olen jo niin vanha että kauaa ei tarvitse ihmetellä nykymenoa. maailma muuttuu.
johan ne sirut ihin alle on keksitty. eiköhän se hiton kännykin sinne vielä tiensä löydä. paska kädenjatke.
|