Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millaisia asuja käytätte helteellä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.5.26 11:32:01

Itsellä sama ongelma joka vuosi, ei ole arkisia hellevaatteita. Mekoissa näytän heti pyntätyltä ja kun muuten en jaksa laittautua, niin näytän suttuiselta.
Mekkoja haluaisin kuitenkin helppouden vuoksi käyttää. Levenevät pellava housut ei istu omalle kropalle, koska olen päärynämallia. Eikä samasta syystä polven yli hameetkaan.
Äh inhoan helteitä tästä syystä!

Re: Millaisia asuja käytätte helteellä

Päivämäärä:   14.5.26 11:33:53

No osta arkinen mekko.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   14.5.26 11:37:25

Minä en mekoista oikein tykkää mutta muutama on tullut hankittua. Miksi näyttäisi pyntätyltä vain jos pukee mekon? Mekkojakin on monenlaisia, osa hyvinkin arkisia.

Paljon tulee pidettyä capreja ja yläosaksi joku narutoppi tai ohut paita.

Inhoan hellettä joten pysyttelen sisällä kuumina päivinä niin paljon kuin mahdollista.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.5.26 11:39:40

Farkkushortsit ja t-paita sekä crocsit tai birkenstockit.

Päivämäärä:   14.5.26 11:40:17

Koska olen päärynämallinen, tarvisin joko tyköistuvan mekon tai sitten vyötäröltä kiristettävän mekon ja usein näistä jostain syystä tulee helposti juhlavan näköisiä eikä sellaisialla tee mieli hengata kotona. T-paitamekko olisi ideaalein, mutta laatikkomalli saa minut näyttämään todella paksulle.

Päivämäärä:   14.5.26 11:41:23

Täytyy varmaan alkaa metsästää capreja, ehkä ne voisi tulla jo muotiin taas.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   14.5.26 11:44:19

Mitä väliä sillä on miltä kotona hengatessa näyttää?

Lähettäjä: jos 
Päivämäärä:   14.5.26 11:45:06

Melkein aina hihaton tai t-paita ja shortsit. Mulla on sama kuin aloittajalla, mekossa olo tuntuu jotenkin liian pynttääntyneeltä. Juuri tuo, että kun ei muuten laittaudu, niin tuntuu että nätti mekko ja oma naama ovat jotenkin ristiriidassa. :P Mutta joku rento rantamekko on kiva, kävisikö sellainen aloittajallekin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.5.26 11:57:02

"Koska olen päärynämallinen, tarvisin joko tyköistuvan mekon tai sitten vyötäröltä kiristettävän mekon"

Et tarvitse. Käytä sellisia mekkoja joissa olo tuntuu mukavalta.

Päivämäärä:   14.5.26 12:04:14

"Mitä väliä sillä on miltä kotona hengatessa näyttää?"

Ei sillä olekaan, mutta minua miellyttää yksinkertaisuus ja olisi kiva jos voisi sohvalta ponnistaa suuremmin tälläytymättä suoraa kylille. Tuntuu että itsellä on kaksi ääripäätä: täysi tyylittömyys tai sitten työllä ja vaivalla laitettu. Sellainen arkinen tyylikkyys puuttuu täysin.

Päivämäärä:   14.5.26 12:06:40

https://www.zalando.fi/zizzi-vapaa-ajan-mekko-weiss-z1721c27b-a11.html

Tilasin nyt tälläisen, valkoinen väri vähän jännittää, mutta tuonhan voi vaikka värjätä. Näissä hellemekoissa kyllä sekin ongelma et perhana kun niistä näkyy läpi. Ja toivottavasti ei ole liian lyhyt, ettei tarvi niiden pyöräilyshortsien kanssa pelleillä.

Päivämäärä:   14.5.26 12:09:16

Ihastuin legginsishortseihin, vai kutsutaanko niin pyöräilyshortseiksi. Niin mukavat. Vielä jos vähän sellaset mitä menee alavatsan päältä niin litistää vähän massuakin eikä näy grilliruoan turvotus :D

Lähettäjä: Kansas 
Päivämäärä:   14.5.26 12:19:43

Paitamekkomallinen pellavamekko, väriin sopiva vyötärövyö, valkeat tai mustat tennarit ja joku väriin sopiva kaunis kesähattu. Kaapissa on erivärisiä mekkoja, vöitä ja hattuja, joita voi yhdistellä. Tätä asua käytän sekä kotona pihahommissa että kaupungilla.

Lähettäjä: lihava täti 
Päivämäärä:   14.5.26 12:26:21

Zizzillä on ihania mekkoja, niiden muotoilu on sellainen että se ei humahda ylös tuulella <3

Lähettäjä: lihava täti 
Päivämäärä:   14.5.26 12:31:51

Esim tällainen:

https://www.zizzi.fi/lyhythihainen-puuvillamekko-musta-J80000L9999.html

Päivämäärä:   14.5.26 12:39:57

Kevyet mekot esim. viskoosista ovat suosikkivaatteitani helteellä. Lyhyet hihat ja ja pitkä helma. Kannattaa sovittaa useita malleja. Myös joustavat caprit ja t-paita sopivat ylipainoisellekin. Nuorempana minäkin pidin ongelmana hellevaatteiden löytämistä. Kumma kyllä, vanhempana ja lihavampana onnistun hyvin. Olen oppinut, mikä sopii omalle vartalolle ja omaan tyyliin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.