Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Katsotko alapäätäsi peilillä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.5.26 10:46:29

https://www.facebook.com/share/r/1CsaTvurgC/

Re: Katsotko alapäätäsi peilillä?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   13.5.26 10:48:03

Kyllä, ihailen sitä päivittäin. Olen myös nimennyt sen Outiksi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.5.26 10:49:11

Jos on joku syy niin toki. Tai saatan vaan ottaa kameralla kuvan ja katsoa siitä. En huvikseni :D

Päivämäärä:   13.5.26 10:51:17

Huutista – Ällöllä on outie. XD

Päivämäärä:   13.5.26 10:51:21

Varmaan katsoisin, jos olisi jokin syy, esim jäkäläepäilyn tms vuoksi tms. Enpä kyllä muista peiliä tällaiseen toimintaan käyttäneeni. Toisaalta hyvähän se on, jos pystyy vilkaisemaan tarvittaessa. Miehille tuokin on aika paljon helpompaa, ei tarvitse peiliä, kun näkee muutoinkin.

Lähettäjä: hehe 
Päivämäärä:   13.5.26 11:16:15

Ylisviiva tarvitsee taatusti peilin nähdäkseen pikku heijarinsa.

Itse kysymykseen, niin kyllä minä peilillä tai jollain katson jos katsomisen aihetta sattuu tulemaan eikä käsikopelo riitä. Tai pyydän miestäni katsomaan.

Päivämäärä:   13.5.26 11:27:29

- etköhän sinä jo huomiosi saanut lainatessasi nimimerkkiäni ja vielä kommentoimalla omaa sutkautuatasi omalla nimimerkilläsi. Aika tyhjä elämä pitää olla, kun tällaisesta saat hupia. Sallittakoon se sinulle, kapasiteettisi ei ilmeisesti parempaan riitä. Kun on jäänyt lapsen tasoiseksi, niin minkäs sille voi.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   13.5.26 11:33:23

Ylisviiva tarvinnee pinsetit. Ja kommenteista päätellen myös yleensä kypärän ja huomioliivit liikkuessaan ulkona.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   13.5.26 11:58:17

Kyllä. Mulla on tosi ohut iho alapäässä, joudun melkein päivittäin öljyämään sitä. Välillä katson, miltä näyttää ettei pelkän tunteen mukaan mennä. Peräaukossa on myös krooninen haavauma, jonka tilannetta katson aina välillä.

Päivämäärä:   13.5.26 12:06:09

En. En katselemisesta tulisi sen fiksummaksi kun en osaisi sanoa näkyykö siellä jotain normaalia vai epänormaalia. Gyne kerran totesi että mulla hiivaa nivustaipeissa. Itsellä ei ollut siitä mitään käsitystä enkä älynnyt kysyä mistä se sen näki. Jotain rasvaa määräsi siihen, mutta empä tiedä auttoiko kun en tosiaan osaa sanoa miltä se normaali nivunen näyttää. :D ylipainoakin sen verta ettei oikein taivu tota alakertaa tutkimaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.