|
Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 11.5.26 15:09:54
Mulla on yks työkaveri joka on mua jo lähes 30 vuotta vanhempi. Ollaan oltu samassa firmassa 19 vuotta töis ja välillä yhdessä. Ja joka ikinen kerta se saa mun tunteen itseni niin huonoksi ja tyhmäksi. Ja mä alan jo itekin uskoon siihen ja huomaan et varon kysymästä edes mitään kun taas se pääsee pätee mulle. Mä itseasiassa oon töissä tavallaan "parempi" kun teen haastavampia töitä kun se. Et en tiedä onko se hänen syy miks oon joutunut silmätikuksi. Tänää se esim kyseenalaisti tiedänkö mä kuka on mun esimies. No se sama joka ollu koko ajan.... (Meillä on siis 3kpl esimiehiä)
Ja sit kun mulla lähti pihdeistä se jousi irti välillä kun se oli niin löysä ja siitä sanoin ääneen et taas se lähti niin hän siihen kovaan ääneen että miten ku ei hänellä ikinä lähde. Siin kohtaa kyl sanoin jo että niin kai kun sinä olet niin taitava ja täydellinen. Ymmärsin kai mun kuitin ja lopetti siihen. Mut sit taas loppu päivästä, tein yhtä hommaa niinku on ohjeistettu, siihenkin piti tulla kyseenalaistaa että mikset tee näin ku hän tekee. ?? Siis Jeesus, tää on vielä vähän ja vain tältä päivältä. Se aina joka asiassa nostaa itsensä paremmaksi kuin muut, ja se on mulle tosi pahasti trikkeröivää. Ku vois vaan olla toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos mut mä en vaan pidä siitä et mua piikitellään kokoajan ja saan melkein porua pidätellen lähtee kotii
|