|
Lähettäjä: Lollo
Päivämäärä: 10.5.26 22:29:09
Minulla on ollut vuosien aikana useampia mukavan oloisia tallikavereita, joiden kanssa on ratsastettu yhdessä, juteltu ja juoruiltu ennen tuntia ja tunnin jälkeen, ja muutenkin tuntunut että tullaan hyvin juttuun.
Jos näillä tallikavereilla on muulloin kuin tallilla ollut asiaa, niin olen aina heille vastannut ja vastannut ihan kunnolla jutellen, ei millään kyllä/ei/peukutan -vastauksella.
Sen sijaan ne muutamat kerrat kun itse yritän lähestyä tallin ulkopuolella, niin viesteihini ei vastata. Jos jotakuta kaveria ei ole vaikka pariin kuukauteen näkynyt tallilla, niin saatan laittaa viestiä ja kysyä mitä kuuluu, kun ei ole tallilla näkynyt. Tai sitten jonkun toisen kohdalla tulee mieleen joku aiemmin juteltuihin asioihin liittyvä kysymys, josta haluan kysyä eikä juuri sillä viikolla olla nähty tallilla. En pommita ketään viesteillä enkä lähetä niitä paljoa. Silloin tällöin ja mielestäni aiheesta saatan laitan viestin.
Miksi viesteihini ei vastata? Ymmärrän, että nämä ihmiset eivät ehkä halua mitään tallikaveruutta enempää ja jos on vaikkapa kiire, niin minun viestiini vastaaminen ei tunnu tärkeältä eikä sitä priorisoida tehtävien asioiden listalle. Mutta tuntuu epäreilulta, että itse aina vastaan kaikkiin heidän viesteihinsä, ihan kunnolla kivasti ja ilman viiveitä, mutta sitten minulle ei olekaan tarvetta vastata. Sitten taas kun nähdään tallilla ollaan taas hyviä kavereita, jutellaan, ja toinen saattaa tyyliin vaikkapa hehkuttaa, että olen hänen mielestä kivoin tyyppi koko tallilla.... hehheh ja niin varmaan joo. Teot puhuvat enemmän kuin sanat. Jos ei minun hyvin harvoin ja satunnaisesti lähettämääni ystävälliseen viestiin voi vastata, vaikka itse vastaan heidän viesteihinsä, niin ei ole kyse mistään oikeasta ystävyydestä eikä muutenkaan kovin suuresta arvostuksesta.
Koomisinta oli erään tallikaverin kohdalla, joka ei vastannut viestiini pariin kuukauteen, mutta heti kun nähtiin tallilla tuli vuolaasti vuodattamaan että anteeksi kun unohdin vastata sun viestiin. Hehheh ja niin varmaan joo UNOHDIT. Kaksi kuukautta meni etkä missään vaiheessa muistanut vastata viestiin, mutta kun nähtiin muistitkin kirkkaasti että jäi silloin vastaamatta. Minusta hän ei oikeasti ollut voinut unohtaa vastaamista, kun kerran noin selkeästi sen muisti vielä pari kuukautta myöhemmin. Vastaaminen ei vaan ollut hänelle tärkeä asia.
No, ehkä tässä ei mitään, minulle on ok että tallikaverit ovat tallikavereita.
|