Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pienyrittäjä, haluaisitko varoituksen huonost as

Lähettäjä: iakkaasta 
Päivämäärä:   10.5.26 11:47:53

Olen pienellä alalla jossa ei montaa toimijaa ole.
Tuli tuossa juuri erittäin huono asiakaskokemus josta jäi tappiota ja paha mieli. Tekisi mieli varoittaa muita alalla olijoita tuosta kys.asiakkaasta koska todennäköisesti kohta käyttää heidän palveluitaan ja tekee samat. Mietin vain annanko itsestäni huonon kuvan "puhumalla pahaa muista"
Miten itse ottaisit asian jos kilpailija lähestyisi sinua tälläisellä asialla?

Re: Pienyrittäjä, haluaisitko varoituksen huonost as

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.5.26 11:54:47

En lähestyisi muita ellei tule erikseen puheeksi huonot asiakaskokemukset tai et ole läheisiä sen toisen toimijan kanssa. Olisi kiva tietää nuo toisena yrittäjänä mutta valitettavasti se antaa samalla herkän kuvan sinusta JOS toiset toimijat ei jo entuudestaan tunne sinua. On nimittäin myös useita yrittäjiä jotka on riidanhaluisia ja mustamaalaa asiakkaan kaikille muille saman alan yrittäjille kun sukset menee ristiin ja usein siinä on myös kasa valheita.

Lähettäjä: iakkaasta 
Päivämäärä:   10.5.26 11:56:56

No juurikin tuota kulmaa tässä mietin, että kiva olisi varoittaa ettei muut astu samaan ansaan tai että asiakas pääsisi enään hyötymään huijaamalla mutta en halua myöskään itsestäni sitten antaa tuota kuvaa.

Lähettäjä: --------- 
Päivämäärä:   10.5.26 11:59:09

Todellakin haluaisin. Kun perinnässä on viisinumeroinen summa "juoksu"asiakkaiden laskuja, joita ei tule koskaan saamaan ja se kaikki on pois maksavilta asiakkailta, niin kyllä todellakin toivoisin solidaarisuutta kollegoilta sen verran, että varoittavat tunnetuista tapamaksamattomista rikollisista.

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   10.5.26 12:30:46

Itse haluaisin tietää, mutta en tiedä miten se onnistuisi niin, ettei viestintuoja itse saa siitä negatiivista vaikutusta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.5.26 13:06:06

Haluaisin tietää, ja kun olin talliyrittäjänä, niin kyllä meillä puskaradio lauloi, mutta me kyllä tunsimme kaikki toisemme jollain tavalla. Yhdellä meistä tallinpitäjistä oli huono maine, joten hänen varoituksiaan ei kukaan ottanut todesta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.