|
Lähettäjä: Piilossa
Päivämäärä: 10.5.26 10:36:28
Erosin pitkästä suhteesta reilu vuosi sitten. Kyseessä yli 15v suhde josta kaksi lasta. Mies ajan kuluessa vain lakkasi panostamasta ja suhde kuoli. Luovutin kun ei tehnyt erektio-ongelmilleen mitään vuosiin ja lopulta suutuspäissään kävi kimppuuni.
No nyt eräs mies on osoittanut kiinnostusta. Se tietysti tuntuu mukavalta ja mies vaikuttaa vilpittömältä ja on mukavaa seuraa. Tiedän olevani ihan mukiinmenevän näköinen, hyväkuntoinen, keskipituinen, ihan tavalliset kasvot enkä ole ehkä tylsintä seuraakaan. Eli saatan olla kiinnostava ihan vaan siksi ettei mies varmaan kättään purisi poikki yhteisen yön jäljiltä.. Minulla ja tuolla miehellä on myös yhteiset kiinnostuksen kohteet, sanotaan vaikka, että tykkäämme samasta harrasteautomerkistä :)
Sitten tulee mutta. Koen ettei minulla ole annettavaa kenellekään, koen olevani tyhjä kuori. Ero tyhjensi pankin niin totaalisesti, että haluaisin vain käpertyä jonkun syliin nukkumaan, muuta en jaksa. Ulospäin olen iloinen, reipas, hoidan asiani, en surkuttele menneitä.. en tiedä uskallanko kertoa että miehen pitäisi odottaa ja katsoa, etten pysty vai jättää kertomatta ja sanoa vaan etten etsi suhdetta. Emme ole puhuneet mitään syvällisempiä tai koskettaneet toisiamme, en halua särkeä miehen sydäntä.
|