Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pitääkö sun elämää toiset tylsänä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.5.26 18:36:52

Mä huomaan et mun läheiset vähättelee sitä miten mä tykkään elää elämääni, sit tulee aika paska fiilis ja sellanen et oon jotenkin vääränlainen...

Mä en halua lapsia ja viihdyn muutenkin yksin ilman parisuhdetta, toki se ei ole mulle ehdoton ei mut en asian eteen ny kauheesti tee mitään aktiivisesti. Tulee jos tullakseen. Käyn töissä, ei mitään suuria tavoitteita sen asian kans kuitenkaan. Harrastan vaan pelaamista, luontoa, palapelejä ja koiria. Joskus silloin tällöin keikoilla.

Sit kun sanon että aijon pitää tänä kesänä 6viikkpa kesälomaa. Ihan innoissani sitä selitin, ja sit vastaanotto on se et jaa meinasitko kotona tehdä palapelejä niin kauan että eikö ala jo lomailu pitkästyttää. Miten toiset näkee mun elämän jotenkin niin huonona. Mä en kaipaa mitään suuria suunnitelmia, enemmän rauhaa.

Re: Pitääkö sun elämää toiset tylsänä

Lähettäjä: liv 
Päivämäärä:   9.5.26 18:47:27

Ei ole kukaan koskaan sanonut mitään siihen viittaavaa.

Enkä kyllä ajattele muiden elämää niin paljon että voisin pitää sitä tylsänä tai minään muunakaan.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.5.26 19:19:54

Tuttua on. Ei vaan ymmärrä että kaipaan omaa rauhaa enkä jaksa töiden jälkeen tavata ketään. Vapaat menee huilatessa.

Päivämäärä:   9.5.26 19:23:36

Eipä vois vähempää kiinnostaa vaikka pitäisivätkin.

Lähettäjä: Avaas 
Päivämäärä:   9.5.26 19:37:59

Moni pitää, osa on myöntänyt että on kateellinen =)

Asun siis metdän keskellä pienessä mökissä ja mä oon täällä ihan kaiken vapaa-ajan. Viikonloppuisin en liikahda ellei joku kuole. Moni pitää tylsänä koska "kuka jaksaa aina kökkiä kotona", ne ketkä on kateellisia (hyvällä tavalla siis) sanoo että osaisipa itsekin vaan poistua kotiin ja puuhastella omia juttuja ja viikonloppuisin olla menemättä yhtään mihinkään mihinkään ei aidosti halua.

Päivämäärä:   9.5.26 19:38:04

Se vaan tuntuu itsestä niin riittämättömältä kun omat läheiset vähättelee tätä tapaa elää.. ei mun ystävät siitä mitään sano. Vaan siis mun vanhemmat ja sisarukset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.5.26 19:49:28

Lopetat niiden kuuntelun eikä sun tarvi riittää ku itelles.

Lähettäjä: Avaas 
Päivämäärä:   9.5.26 20:18:07

Unohda mitä muut sanoo. Elät itsellesi omaa elämääsi.

Päivämäärä:   9.5.26 20:26:25

En ole vuosiin enää edes miettinyt mitä muut ajattelee mun elämästä. Eihän heidän sitä tarvitse elää.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.5.26 20:36:26

Takuulla jotkut pitävät, eikä se haittaa mitään! Enää ei ole edes hevosia ja teen osa-aikaista perusduunia ja käytän aikani lapsiin ja puutarhassa kykkimiseen ja lukemiseen. Lomamatkoilla käydään lasten ehdoilla esim hiihtämässä, laskettelemassa tai kiipeilypuistoissa.

Tämä on minulle ihanne-elämää ja toivon, että jokainen löytää ja saa toteuttaa omat juttunsa.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   9.5.26 20:40:01

Varmaan pitää tylsänä, kun lähinnä kuljen työpaikan, kaupan ja kodin väliä. Lapset on aikuisia, niin voisin toki tehdä moniakin asioita. Jos haluaisin.

Päivämäärä:   9.5.26 20:41:35

En ole ikinä kysynyt pitävätkö muut elämääni tylsänä. Eikä kukaan ole sitä tylsäksi tullut väittämäänkään. En tosiaan itsekään ikinä ajattele tuolta kantilta kenenkään elämää.

Lähettäjä: Kate 
Päivämäärä:   9.5.26 20:44:10

Aivan varmasti pitävät. Luulevat että vain makaan sohvalla ja syön eineksiä, ja joskus käyn tallilla. Onhan ihmisen elämän pakko olla tylsää kun ei tiimin dinnerillä vedä päätä täyteen eikä edes käy firman tilaisuuksissa (vetämässä päätä täyteen).

Lähettäjä: lll 
Päivämäärä:   9.5.26 20:58:52

Arvostelijat ovat tylsiä itse. Osoittaa mielikuvituksen puutetta, jos ei ymmärrä, että eri ihmiset viehättyy eri asioista.

Lähettäjä: illuzia 
Päivämäärä:   9.5.26 21:04:44

Ei mitään väliä, en piittaa paskaakaan jonkun mielipiteestä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.