|
Lähettäjä: Laurel
Päivämäärä: 9.5.26 18:36:45
Havaihduin tänään tähän:
Meillä on kaapissa sellaisia pieniä Daim-suklaita. Poikaystävä ei välitä mistään makeasta ja minä taas vetäisin kaiken. En kuitenkaan koskaan nauti mistään, vaan vedän vaan kaksi käsin kunnes tulee huono olo.
No, eilen vietettiin yhdessä iltaa ja juotiin lasit viiniä. Mä mietin koko ajan, että onkohan niitä Daimeja siellä kaapissa vielä.... Hän lähti lämmittämään saunaa. Minä menin saman tien sinne kaapille ja aivan psykoottisesti avasin niitä suklaita ja vedin kitusiini. Olin niin huumassa, etten tajunnut ajankulua ja yhtäkkiä mies olikin tulossa sisälle.
Heitin paniikissa loput suklaat roskiin ja olin kuin ei mitään olisi tapahtunut.
Jonkun ajan päästä hän meni lisäämään saunaan puita, niin MINÄ V1TTÚ KAIVOIN NE ROSKIKSESTA JA SÖIN. Salaa. En voi mennä sinne kaapille, ottaa vaikka kolmea suklaata ja syödä niitä tuossa samalla kun juttelen hänen kanssa.
Mun toinen vanhempi oli alkoholisti ja tämä minun käyttäytyminen on aivan samanlaista. H3lvetin kamalaa.
Nyt ainakin myönnän itselleni, että mulla ongelma.
Tämä ei todellakaan ole ainoa kerta. Aiemmin olen sen vain työntänyt pois mielestä. Voin suunnilleen purkaa koko pakastimen yhden jäätelötikun toivossa kunnes muistan, että vedin pari päivää sitten kaikki kolme. Sitten vaan unohdan asian.
|