|
Lähettäjä: Y
Päivämäärä: 9.5.26 12:07:27
Meillä oli isompi riita vuoden alussa ja tässä riidan yhteydessä sanoi että "olet samanlainen kuin henkilö x). Tämä x on siis ystävänsä erittäin narsistinen ex-vaimo. No sovimme riidan ja ajattelin suutus päissään sanoi tuollaista. Nyt kuitenkin pienen kinastelun yhteydessä mies paljasti, että on miettinyt minun narsistisuuttani. Mutta kuulemma tullut siihen tulokseen etten voi narsisti olla, koska olen niin empaattinen ja muut huomioon ottava. Tämä narsismi epäily on tullut siis siitä, että riitojen yhteydessä minun on vaikea myöntää virheitäni ja minulla on siis äärimmäisen kova kuori, jonka vedän päälleni aina tällaisissä tilanteissa. Lapsuuden traumojen takia ilmeisesti tullut tälläinen defenssi tai jotain.
Eniten minua tässä satuttaa se, että on noin monta kuukautta ajatellut minusta jotain tuollaista.. Minun oma äitini on ollut lapsuuteni ja on siis edelleen pahimman luokan narsisti ja en voi uskoa ,että oma mieheni ajattelee, että olisin jotenkin hänen kaltaisensa.
Laitan aina muut ihmiset itseni edelle ja olen muutenkin todella huolehtiva ihminen. Ehkä jopa liiaksikin ja välillä jopa unohtaen itseni.
En tiedä, eihän narsisti itse ymmärrä olevansa narsisteja. Ehkä sellainen olenkin.
Piti vain jonnekin saada avattua tämä..
|