|
Lähettäjä: Lopunaika
Päivämäärä: 8.5.26 19:23:21
80% Raamatun profetiasta on jo toteutunut, pian toteutuu loput (ilmestyskirja).
1) Älä usko tulevia valheita: Uskovien ylöstempaus ennen vaivanaikaa tullaan selittämään valheella UFO kaappauksesta. Valheeseen todennäköisesti liittyy väittämä, siitä että alienit olisivat luoneet ihmisen – ei Jumala (USA/pentagon valmistelee parhaillaan salaisten UFO asiakirjojen pian tapahtuvaa julkaisua). 1. tess 4:13-18, 2. tess 2:1-8, 1. kor 15:50-54, matt 24:37-41, luuk 17:26-29, 2. tess 2:11.
2) 7v vaivanaika alkaa antikristuksen (pedon) ”rauhansopimuksesta” Israelin kanssa. Ilmestyskirja 6:2, Daniel 9:27, 11:31, 12:11
3) ÄLÄ OTA PEDONMERKKIÄ (vaivanajan puolessa välissä). Se sinetöi kohtalosi helvetissä. Ilmestyskirja 13:16-17
4) Vaivanajan päätteeksi Jeesus palaa maailmaan hallitsijana ja kuninkaana.
5) Ainoa olemassa oleva totuus löytyy Raamatusta ja Jeesuksesta. Se ei ole satukirja, Jeesus on olemassa, elää ja on tulossa pian uudelleen. Ota hänet vastaan elämäsi Pelastajana ja Herrana, ennen kuin on liian myöhäistä. Jokaisen ihmisen sielu on ikuinen joko taivaassa tai helvetissä – vain sinä voit päättää kummassa.
Room 3:23: Kaikki ovat näet tehneet syntiä, ja kaikki ovat vailla Jumalan kirkkautta
Room 6:23: Sillä synnin palkka on kuolema
Joh 3:16 Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän
Room 5:8 Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus kuoli meidän puolestamme, kun vielä olimme syntisiä
Room 10:9-10 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut. Sydämellään ihminen uskoo ja tulee vanhurskaaksi, suullaan hän tunnustaa uskonsa ja pelastuu.
Kirje efesolaisille 2:8-9 Armosta ja uskon kautta Jumala on teidät pelastanut. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. Se ei perustu ihmisen tekoihin, jottei kukaan voisi ylpeillä.
Jer 33:3 Huuda minua avuksesi, niin minä vastaan sinulle.
Jer 29:13 Te etsitte minua, ja te löydätte minut. Koko sydämestänne te minua etsitte, ja minä annan teidän löytää itseni, sanoo Herra
Sananl 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat. Ne jotka etsivät minua löytävät minut.
Matt 7:7-8 Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan. Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.
Ilm 3:20 Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen sisälle hänen luokseen ja aterioin hänen kanssaan ja hän minun kanssani.
Joh 14:6 Jeesus vastasi: Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani.
|