Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tekemistä ymv äitienpäivä lahjaksi?

Lähettäjä: Idea köyhä 
Päivämäärä:   8.5.26 18:40:43

Äitini on hijattain jäänyt eläkkeelle ja murehti etukäteen miten saa aikansa kulumaan. On siis tyyppiä jolla pitää olla jatkuvasti joku projekti tai menoa jonnekin. Joululahjaksi ostin fazerin neulonta laatikon mistä tykkäsi tosi paljon. Tykkää siis tehdä käsitöitä, palapelejä, timanttimaalausta ymv. Hänellä on kuukausi tai sarjakortit uimahalliin sekä kuntosalille, myös museokortti löytyy.

Olisi kiva keksiä äitienpäivä lahjaksi joku käsityö juttu mikä olisi hänelle vähän uudempaa tekemistä tai sitten lahjakortti johonkin. En oikein usko, että arvostaa perinteisiä jalkahoitoja, hierontoja ymv.
Joten kiitos jos jaksatte heitellä ideoita! Oma pää lyö ihan tyhjää.

Re: Mitä tekemistä ymv äitienpäivä lahjaksi?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   8.5.26 19:00:23

Meillä EL eläkeläisliitto vai mikä se on niin keksii vaikka mitä kerhoa ja menoa.
Onko keilahalli lähellä ? Keilahalliin lahjakortti.
Itse tykkään tehdä paljon myös käsillä niin ilahtuisin jonkun virkkauslehden tilauspätkästä. Niissä ihania pieniä liinoja yms jos vaan olisi aikaa...

Re: Mitä tekemistä ymv äitienpäivä lahjaksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.5.26 19:39:07

(koiran)pentujooga oli niin mun äidille kuin isoäidillekin tosi mieluinen lahja, toki silloin pitää koirista tykätä eikä noita taida kovin monessa kaupungissa edes olla.

Jos tietokoneen kanssa on ok, niin netistä löytyy monenlaista käsityökurssia jolloin ei omalla sijainnillakaan ole niin väliä ja tehdä voi juuri silloin kuin itse haluaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.