Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työpaikan ankeuttajat

Lähettäjä: ärtsy 
Päivämäärä:   8.5.26 17:11:50

Meillä on työpaikalla pari kolme ilmapiirin ankeuttajaa, itsehän he ovat sitä mieltä että osaston huono ilmapiiri johtuu muista.

Tänäänkin oli taas yksi tapaus kun kutsuivat viestillä esihenkilön sanomaan meille muille muutamasta epäkohdasta. Pomokin oli selvästi nolona kun huomautti meille asioista näiden tanttojen vaatimuksesta.
Sitä ennen oli eräs näistä ottanut puheeksi että edeltäjäni teki työn X ja minunkin pitäisi se tehdä päivittäin, oikeasti tämä työ olisi hänen itsensä tehtävä, minä teen sen vain kerta viikkoon. Tästä minulla on kirjallisetkin ohjeet, piti ilmeisesti vittuiluna kun kerroin tämän hänelle.

Muutoin viihdyn työssäni hyvin mutta nämä muutama ankeuttaja tekee päivistä raskaita kun ovat aina huomauttelemassa tai muutoin ankeuttavat ilmapiiriä.
Toki suurin osa työkavereista on ihan mukavia.
Esihenkilö tietää asian muttei puutu muutoin kuin näiden pyynnöstä muille huomauttelemalle ja hokemalla mantraa työilmapiirin parantaminen on tavoitteena.
Mitä tässä on tehtävissä, työpaikkaa on hankala muuttaa kun niitä ei oikein ole tuosta vaan otettavissa nykyään.

Re: Työpaikan ankeuttajat

Lähettäjä: Josvois 
Päivämäärä:   8.5.26 17:37:00

" MIKÄ VTTU TYÖILMAPIIRIN PARANTAMINEN NÄÄ SÁTANAN TANTAT KUN LOPETTAISI SEN ININÄN JA POMOLLA RAVAAMISEN VINKUMASSA NIIN ILMPIIRI OLIS SIINÄ"

Tuon kun kovaan ääneen pomon luota lompsiessa laukoisi niin siellä tantat varmaan itkis:D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.5.26 17:40:43

"Sitä ennen oli eräs näistä ottanut puheeksi että edeltäjäni teki työn X ja minunkin pitäisi se tehdä päivittäin, oikeasti tämä työ olisi hänen itsensä tehtävä, minä teen sen vain kerta viikkoon. Tästä minulla on kirjallisetkin ohjeet, piti ilmeisesti vittuiluna kun kerroin tämän hänelle."

On esihenkilön velvollisuus pitää huolta siitä, että jokainen tietää mitä omaan työhön kuuluu ja mitä ei kuulu. Pomosi ei muutenkaan vaikuta olevan tehtävänsä tasalla, jos alaiset saavat pompottaa häntä kuvaamallasi tavalla.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   8.5.26 17:43:00

Jep, suurin epäkohta tässäkin tarinassa on huono/epäpätevä pomo. Hänen kuuluisi pistää tämmöiset ankeuttajat ruotuun, ei se niin pidä olla että alaiset tuosta vaan "kutsuvat" pomon tekemään ja sanomaan muille sen, mitä itse haluavat.

Lähettäjä: ärtsy 
Päivämäärä:   8.5.26 17:54:00

Niin, mutta minkäs teet jos esihenkilö on tälläinen.
Ilmeisesti se etten nuoleskele tai toimi heidän pillinsä mukaan ärsyttää heitä. Tänään kaikki kolme oikein pääsivät vauhtiin kun olivat samassa vuorossa. Huoh.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.