Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä ostaa sohva ?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.5.26 16:38:21

Mistä kannattaa ostaa sohva ?? Jos budjetti on alle 1000 e ? Sellanen perus sohva divaanilla. Ei mitään isoa. Sotkasta oon ennen ostanu

Re: Mistä ostaa sohva ?

Lähettäjä: rkee 
Päivämäärä:   7.5.26 16:42:42

Katsoisin varmaankin käytettyjä laatusohvia, joissa irrotettavat päälliset niin, että saat puhdistettua sohvan, imuroitua sohvatyynyt ja pestyä päälliset.

Jos päällisiä ei saa pois tai istuintyynyt ovat kiinteät, on sohvan puhdistaminen paljon vaikeampaa. Ei tekstiilipesurikaan paljoa auta...

Esim. Hakolan sohvissa in kaikki irrotettavaa ja pestävää, joten sellaisen voisi tonnilla saadakin, ellei sitä ihan isointa kulmadivaania etsi.

Lähettäjä: :- 
Päivämäärä:   7.5.26 16:50:46

Samaa mieltä. Käytettynä löytyy varsinkin isommista kaupungeista hyvä tarjonta laadukkaita sohvia.

Päivämäärä:   7.5.26 16:51:22

Joo siis ostaisin käytettynä mut mulla tulee ongelmaksi siinä se että ei ole kantajia :|

Lähettäjä: jdsj 
Päivämäärä:   7.5.26 17:25:42

"Joo siis ostaisin käytettynä mut mulla tulee ongelmaksi siinä se että ei ole kantajia :|"

Jostain urheiluseurasta voisit saada halvalla?
Tai sitten kysyt kavereitasi apuun. Ei sekään välttämättä ilmaista ole, mutta kyllähän kavereille voi vähän maksaakin avusta? Sen jälkeen voisit jatkossakin saada apua, kun et vain hyväksikäyttäisi kaikkia ja olisi ilmaista apua vailla.

Päivämäärä:   7.5.26 17:29:08

Ei ole niitä kavereita jota pyytää, en muuten noin sanoisi. Isä olis mut sekin niin aina vastentahtonen auttaa

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.