Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Narsisti, sosiopaatti vai mikä?

Lähettäjä: Sisko rakas 
Päivämäärä:   6.5.26 12:18:50

Kaikki pitää sisartani vain dramaattisena mutta olen alkanut miettimään voiko kyse olla muustakin? Esimerkkejä sisareni käytöksestä

Lapsena hän kusi äitimme toppahousuille että äiti ei lähde kanssani kahdestaan katsomaan erääseen tapahtumaan lumitaideteostani. Hän oli siis kuumeessa ja mummi tuli vahtimaan häntä reissun ajaksi. Oli melko kova pakkanen joten toppavaatteet oli ehdottomasti oltava joten emme voineet lähteä koska housut eivät olisi kerenneet peseytyä ja kuivaa enää.

Omat häänsä sopi ja suunnitteli touko/kesäkuun valmistujaisviikonlopuksi. Kiukutteli ja laittoi välejä poikki kun kaikki kutsutut eivät päässeet paikalle tai tulivat / lähtivät kesken juhlan. Mikään muu ajankohta ei käynyt hänelle. Tuntuu että hän järjestää tällaisia tilanteita ihan tahallaan että pääsee riehumaan ja pahoittamaan mielensä.

Nyt lapsensa ristiäisissä erehtyi eräs sukulaisrouva kysymään serkultamme hänen tuoreesta lapsesta ja siskoni pimahti täysin että hänen lapsensa juhlapäivänä ei saa puhua toisten lapsista!

Hän myös pahoittaa mielensä esim jos joku erehtyy pyytämään juhliin tms juhlapyhänä koska pitäisi nyt ymmärtää että juhlapyhät ovat lastenjuhla eikä todellakaan olla lähdössä mihinkään. Hän myös itse harrastaa samaa ja sehän on taas täysin eri asia! Kyllä muiden pitää tulla kun kutsutaan ja jättää lapsen valmistujaiset tms väliin. Eihän nyt kukaan oikeasti ole noin idiootti vai onko? Välttelen siskoani parhaani mukaan olen vältellyt jo vuosia koska hänen seurassaan draama on taattua.

Re: Narsisti, sosiopaatti vai mikä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.5.26 12:23:20

Narsistiselta käytökseltä kai tuo äkkiseltään kuulostaa.
Minkä ikäisen tuo toppahousujen kuseminen siis tapahtui? On vähän eroa oliko hän 3 v. vai 13 v.

Re: Narsisti, sosiopaatti vai mikä?

Lähettäjä: Sisko rakas 
Päivämäärä:   6.5.26 12:26:24

8vuotias.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.