Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kestomeikki

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   6.5.26 09:34:54

Kertokaa kokemuksia +/- kestopigmennoinneista kulmat/ rajaukset. Keski-ikäinen täti-ihminen ei jaksaisi arkeen meikata, mutta ilme on väsähtänyt, ja jotain helpohkoa pitäisi keksiä että kehtaa pihalle mennä. Onko nämä rahansa arvoisia, ja paljonko tähän hupiin uppoaa rahaa vuositasolla? (Pääkaupunkiseutu, jos sijainnilla on hintaan ja laatuun kovasti merkitystä)

Re: Kestomeikki

Lähettäjä: Kiiud 
Päivämäärä:   6.5.26 09:46:59

Mä oon miettinyt kans mutta... Tässä iässä kun maan vetovoima vaikuttaa enemmän ja enemmän niin tippuuko / valajtaako noi kestopigmentoinnit jne?

Re: Kestomeikki

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   6.5.26 09:58:58

Otin microbladingit kulmiin ja luomiin vuosia sitten.

Olen melko väritön luonnostaan ja ne kulmat oli kyllä aika kamalat. En tottunut ollenkaan ja hyvä vaan kun haalistuivat. Niistä on vieläkin pieni häivähdys jäljellä jos osaa katsoa.

Luomien rajaamiseen sen sijaan olen erittäin tyytyväinen. Ei ole haalistunut juurikaan, ikinä ei ole vahvistettu. Todella hyvin pysynyt selkeärajaisena ja väri lähes alkuperäisenä.

Eli mulla ainakin todellakin joka euron arvoiset nämä luomen rajaukset. En ole vuosiin muuta tehnyt arjessa kuin vähän ripsaria sutaissut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.