Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työpaikan saikkuilijat

Lähettäjä: Öh 
Päivämäärä:   5.5.26 10:49:05

Onko muillakin tällaista? Työpaikalta joka ikinen viikko liki puolet porymukasra pois, joko on itse sairaana tai lapsi sairaana. Sama pieni porukka painaa hommaa, kun etenkin pikkulapsiperheelliset poissa ihan koko ajan. Myös nuoremman polven saikkumenoa riittää, mm vapun jälkeen ilmoitetaan jo sunnuntaina, että ollaan kipeitä keskiviikkoon asti. Alkaa mennä hermot. Esimiehet munattomia.

Re: Työpaikan saikkuilijat

Lähettäjä: Ei ole 
Päivämäärä:   5.5.26 10:55:03

Ei ole. Miesvaltainen asiantuntijatyö, aika harvoin kukaan sairaana.

Lähettäjä: Tia 
Päivämäärä:   5.5.26 11:04:27

Sellaista se elämä on, että aina ei vaan ihmiset pysy terveenä, toisilla on huonompi onni terveyden kanssa kuin toisilla. Sitä ei voi itse valita millaiset kortit terveysongelmien kanssa saa käteensä. Kukaan ei valitse milloin sairastuu ja miten pahasti.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.5.26 11:06:37

Onko itselläsi pitämättömiä saikkuja? Jos on niin go for it.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.5.26 11:28:48

Juu on huomattu. Pitäis helpottaa saikuttajien irtisanomista niin paranisi tilanne. Tai nostaa omavastuuta.

Lähettäjä: majlis 
Päivämäärä:   5.5.26 11:29:16

Olen samaa mieltä kuin *, eli jos yleinen meno on tuollainen niin kannattaa - satunnaisesti - pitää joku pe ja ma saikkua niin tasapuolisuus toteutuu. Ei niihin duuneihin liian vakavasti kannata suhtautua ja kyllä ne ehtii seuraavanakin päivänä tehdä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.5.26 11:51:57

Kannattaa miettiä ennen kuin valittaa lapsiperheiden saikuttamisista. Itse vanhempana häpeän jo muutenkin olla pois niin paljon, eikä sille yksinkertaisesti voi mitään että lapset ovat kipeänä. Päiväkoti-ikäiset etenkin ovat jatkuvasti kipeänä, ja minkäs teet kun ei ole mummoa tai muutakaan toimetonta läheistä jonka voisi saada lapsenlikaksi.

Lähettäjä: ;) 
Päivämäärä:   5.5.26 11:58:32

Ensimmäinen päivä palkatta, niin johan vähenee lapsen sairastaminenkin

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.5.26 12:05:10

Pikkulapset on usein kipeänä ja vanhemman on oltava silloin kotona ja usein sen päälle sairastuvat itsekin ja lapsista on ensin kipeänä, yksi, sitten toinen ja seuraavalla viilolla kolmas. Vika on selvästi teillä työnantajassa, ei niissä kipeissä työkavereissa, jos väki ei riitä eikä tuuraajia hankita.

Nyt on keväällä ollut muutenkin joku ihme ruttoflunssa liikkeellä, joka vienyt pitkäksi aikaa petiin ja vielä useamman kerran kun on aina uusinut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.